De nieuwe Patek Philippe van Drake ......

Zeg het maar …

Oh wat lelijk!

1 like

Omdat groen, en vooral donker groen net zoals blauw mijn favoriete kleuren zijn, kan ik blij worden van die Pattek.
Van huis uit geen echte Pattek lover, maar qua investering liever een Pattek zonder diamanten.

6 likes

Ik vind zijn horloge net zo mooi als zijn muziek.

Niet

2 likes

Je hebt liefhebbers en je hebt rappers.

2 likes

Oh wat verschrikkelijk. Een zwarte kast. Yuck. En dan net in de foute kleur groen. Dubbel yuck. En niet eens door Patek zelf gedaan, maar door een krotenkoker van Louis Vuitton, dus ordinaire aftermarket reut. Trippel yuck dus.

Ik waardeer Drake wanneer hij een video budget van meer dan een meloen USD aan mensen in Miami weggeeft, maar die mensen gezien hebbende zou hij beter moeten weten dan dit soort smakeloze onzin.

Ik moest het googlen. Want in mijn hoofd is die man een also-ran. Maar je hebt gelijk. :slight_smile:

2 likes

Nahh had best wat mooi’s kunnen hebben… maar jammer dat de afwerking van de steentjes in de dial zo slecht is als je het mij vraagt. Verder ieder zo zijn maak😂

1 like

Het is een Patek dus dan moet die wel mooi zijn…

Wat een gedrocht.:dizzy_face:

Ik ken Drake niet maar hij heeft kennelijk meer geld dan hersens. Een afschuwelijk, pocherig horloge en de diamanten liggen rommelig op de wijzerplaat. Ook dat nog. Het lijkt wel een kasseistrook in Parijs Roubaix.

2 likes

welkom in de Rap-scene LOL…

hoe meer ‘sjieke namen’ er hun plasje over gedaan hebben, hoe bijzonderderderderder … althans… dat denken ze blijkbaar.

1 like

Pwoah.

Doe mij maar een simpele 5713. Een Twents handje is snel gevuld.

11 likes

Bah wat saai :wink:

Nu blijkt het dus toch mogelijk om een Patek te verkrachten, dan weet je toch echt niet meer wat je met je geld aan moet. Kan zijn muziek echter wel waarderen (de oude albums dan).

Je kunt wel zien dat die mannen goed smaak hebben […] :tired_face:

47

Een beetje rapper stuurt gewoon een rosegouden Daytona mee bij de uitnodiging voor zijn feestje.
Waarom mocht ik nou niet komen??

Wat een DRAAK dit horloge van Drake

1 like

image

:point_up:t2:

Please don’t.

1 like