Vandaag maar even de S&C in Eindhoven onveilig gemaakt om de Yachtmaster maar vooral de nieuw submariner te proberen.
Ben ik de enige die zo verschrikkelijk teleurgesteld is in de ‘nieuwe’ vorm? Zo groot en lomp, volledig ontdaan van elk raffinement… Echt een teleurstelling!
Ik vind 'm erg mooi, maargoed; ik moet hem dan ook aan de man brengen
De Explorer 39mm niet bekeken? Echt een zeer geslaagd model als je het mij vraagt.
Polsplaatje van de Sub, stukken beter dan die persfoto:
Vond ik ook al toen ik naar een Rolex duiker zocht. Ik overwoog gewoon alle duikers van Rolex, van Submariner oude stijl tot een Deepsea. En de nieuwe stijl van de Submariner was ook zeker een kandidaat. Want ik kan het erg waarderen dat Rolex de sluiting heeft verbeterd en een keramische inlay voor de bezel heeft gemaakt. De vorm heeft me echter doen besluiten om toch voor de oude stijl van de Sea-Dweller te gaan. De nieuwe kasten vind ik te bonkerig.
Sommige nieuwe vormen vind ik wel erg mooi, zoals de nieuwe Explorer die MartinB al aankaartte. Past en staat super mooi om m’n pols. Niet te lomp, maar stoer groot en toch ook weer met elegante vormen erin.
Maar wacht maar tot je m’n review leest. Daar komt een grappig stukje in dat met deze topic te maken heeft…
Ben ik de enige die zo verschrikkelijk
teleurgesteld is in de ‘nieuwe’ vorm? Zo groot en
lomp, volledig ontdaan van elk raffinement… Echt
een teleurstelling!
Yep, dat vond ik ook toen ik hem een tijdje geleden op Schiphol in handen had.
Ik vind de sub/SD perfect van alle kanten. Klopt gewoon helemaal, is in balans, heeft raffinement, is stoer en en stevig maar niet te. Kan er van alles over zeggen maar waar het op neem komt is dat het gewoon echt helemaal klopt.
De nieuwe versie ziet er uit als een lompe uitvoering die graag mee wil in de stijl van de laatste jaren dat ‘bigger is better’. De bescherming rondom de kroon is daar een typisch voorbeeld van (naar mijn mening dan wel!!!).
Ik vind 'm erg mooi, maargoed; ik moet hem dan ook
aan de man brengen
De Explorer 39mm niet bekeken? Echt een zeer
geslaagd model als je het mij vraagt.
Polsplaatje van de Sub, stukken beter dan die
persfoto:
Zonder meer een mooie foto! En zo is ie prachtig omdat die de perfecte hoek is waardoor de dingen waar ik me persoonlijk zo aan stoor helemaal niet opvallen.