De nieuwe Sumo is leverbaar!

Ik kreeg net een e-mail van Seiko.

De nieuwe Sumo is nu te bestellen!

https://www.seiko.nl/collectie/detail?item=SPB103J1

5 likes

Mooi, maar auw die is duur… :cry:

3 likes

@HorlogeOpa, nee!

4 likes

Zal n beste prijs zijn…

Toevallig vanmorgen ook al op de website zien staan, in mijn eeuwige zoektocht naar horloges.:weary::wink: M.b.t. de prijs, ach de ‘oude’ was gewoon altijd retescherp geprijsd en ik vind dit nog steeds een reële prijs, voor wat je ervoor krijgt.
Ben in ieder geval blij dat ik m’n eerste pre-X Sumo nog heb. Worden zeldzamer en de nieuwe prijs is goed voor de restwaarde van de ‘oude’!:grinning:

3 likes

De listprijs van de vorige sumo was ook niet mals. Als deze nou grijs/op internet ook voor 300 euro minder te vinden gaan zijn is het nog wel een interessant horloge.

2 likes

Verklaar je nader :wink:

1 like

Op een 45mm kast? Ik hoop dat ze een geintje maken, want dan is 18mm band natuurlijk volledig belachelijk. Ik hoop dat ie van 20mm naar 18mm afloopt, dat wel.

Die listprijs, gegeven een saffier upgrade en een uurwerk upgrade, is nog steeds aan de hoge kant wat mij betreft. De Sumo scoorde je voor 600 ball’n, dan zou de nieuwe Sumo 870 moeten kosten?

Veur dat geld wil ik er ook Diashield omheen.

EDIT: Ik zie net 830,- ipv de 870 die ik noemde. Excuses. Dan wil ik er, eh, best wel graag Diashield bij voor dat geld. Iets minder stellig. :slight_smile:

Waar? De listprice van de sumo was volgens mij 700+. Grijs/op internet kon je ze wel voor 400-450 vinden.

edit: 650 zie ik nu. Ik dacht dat het meer was. :thinking::thinking:

2 likes

Ik zag 'm een paar jaar geleden voor zes honderd bij de Seiko boutique. Sterker nog, dat was de eerste keer dat ik zo’n ding om de pols had, zo’n blumo. Zonder x nog. Droeg verbazingwekkend goed. Stond geen sale bord bij. Ik vond die zeshonderd al duur precies omdat ie toen grijs 450 was.

2 likes

Het nieuwe uurwerk is de hogere list prijs niet waard denken jullie?

Mijn Blumo zonder X met saffier gekocht voor 450.
Door geklungel van mijn kant moest er een nieuw uurwerk (6R15D) in.
Gelijk maar nieuwe wijzers laten plaatsen en aan een Miltat President gehangen.
Inmiddels kost hij mij dus 700, maar dat vind ik hem dubbel en dwars waard.
Voor die die prijs wss onverkoopbaar op HF, dus de flipperitus is gelijk ook bedwongen. :joy:

Hier op een oude foto, nog zonder de President. :wink:

2 likes

Onverbeterlijke Seikofanaat. :smile:

1 like

Ik krijg morgen een aanbod :joy::+1:

1 like