De nieuwe telgen van de IWC collectie, wat vinden jullie ervan?

2 likes

In het IWC draadje kwam al wat voorbij. Het kan mij op zich wel interesseren. Nadeel is alleen in een aantal gevallen weer die maat.

1 like

Zitten wel een paar beautys tussen.

1 like

Ze proberen wel voorzichtig iets kleiner te gaan, maakte ik op uit het verhaal van de CEO. Maar ik vind 39 mm nog steeds te groot voor die toolwatch. 36/37 mm had beter geweest, vind ik zelf.

1 like

39 vind ik nog te doen maar die chronos en top gun…

1 like

Ja veel te groot natuurlijk, tenzij je een bodybuilder bent… :joy:

Rode tekst op donkergroene achtergrond… komt niet helemaal lekker uit die complementaire combi.

3 likes

:joy:

4 likes

Hoeveel kost die 39 mm?

1 like

Gave horloges bij hoor! De nieuwe in de Top Gun serie zijn ook weer echt top.

2 likes

Haha, ik dacht dat ik gek was! Maar inderdaad, geen gezicht!

Die groen/bronzen in 39mm vond ik stiekem best wel heel stoer hoor.

1 like

€4589 Recommended Retail Price.

Kan iemand kort uitleggen hoe dit werkt? De tijd op de urenwijzer en de gmt dial staat hetzelfde, maar parijs staat bij 9u, en utc bij 10u. Staat het horloge dan nu op new york tijd ofzo? Omdat die bovenaan staat?

1 like

IWC doet het goed, erg goed.
AP en Panerai daarentegen :joy:

1 like

Benieuwd wanneer de stalen versies van de nieuwe Fliegerchronogrpah uitkomen, een 41mm met zo’n blauwglans wijzerplaat en helder witte lume op de wijzers lijkt me geweldig!

1 like

Die timezoner, zeer mooi! Maar ach zelf met mijn 2 polsen samen zijn het nog kasten van horloges! :triumph:

1 like

Gelukkig heeft IWC nu een inhouse movement in z’n 3-wijzer/date horloges.

1 like

Geweldig om te zien. 39mm is voor mij een mooie maat. Maar heb al een XVI dus nu de Portugieser nog een mm of 2 kleiner!

1 like

Wat ik ervan vind. Ik vind ze saai . Ik zie er het geld niet vanaf. IWC is blijkbaar niets voor mij. Ik kan het niet helpen maar ik moet altijd denken aan de horloges bij de Kijkshop.