De nieuwe Vesuviate Attivo Chrono

Dit is de nieuwe 39mm Vesuviate Attivo Chrono!
Voorzien van o.a. een bewerkte Seagull ST-1940, gehard stalen kast en band (1,100HV), saffier met AR coating aan de vóór- en achterzijde, 100m WR etc…

Is vanaf vandaag (beperkt) te pre-orderen voor $475.
Hier is de directe LINK naar de website van Vesuviate.

Voor dit geld vind ik 'm erg gaaf… zeker geen “doorsnee” horloge en ook de specs zijn zeker niet verkeerd! :thinking:
Wat vinden jullie ervan?

10 likes

leuke kleurtjes wel :ok_hand:
en de vorm mag er ook wezen :yum:

1 like

Ziet er leuk uit! ik vind de prijs nog niet heel interessant maar ben erg benieuwd naar de foto’s.

1 like

Staan veel foto’s online, even googelen :wink:

Leuke jaren 70 TV vibe met die pastelkleurtjes en bruin.

1 like

Niet van deze :wink: , en bedoel niet de foto’s van hun omdat die altijd mooi zijn hahah.

1 like

Erg leuke horloges! Leuke kleurtjes, leuke vorm :smile: . Maar lijkt Chinees? Als ik de poster van de Youtube filmpjes zie.

1 like

Ik meen dat ze in Singapore zitten…

Domme vraag misschien, maar hoort er bij een chronograph geen tachymeter schaalverdeling?

1 like

Interessant en leuke horloges !

1 like

Nee.
Een tachymeter gebruik je om snelheid te meten.

14 mm dik: dat is netjes. Movement mooi versierd. Goede prijs en specs. Niet voor mij qua soort horloge. En het zal wel aan mij liggen maar de kleuren vind ik eigenlijk “net niet”: net niet wit, net niet burgundy, net niet Tiffany, net niet zalm, net niet … nou ja, wat die geel-groenige kleur is weet ik helemaal niet. Ik vraag me zelfs af of het zwart meer 90 dan 100% zwart is :smile: Maar echt wel goede prijs voor wat je krijgt.

1 like

Mooi dat uurwerk zo :heart_eyes:

1 like