De nieuwste Rolex modellen van de Baselworld '19

De nieuwe rolex modellen zijn er!

Hierbij mijn persoonlijke bescheiden mening:
Om te beginnen ben ik allang blij dat er een nieuwe 36mm Datejust is en bijvoorbeeld geen nieuw 44mm model, misschien is deze ridicule trend dan toch eindelijk voorbij.
Verder is een two tone Sea-dweller natuurlijk prima figanderlijk als toolwatch, maar die lag wellicht in de lijn der verwachting na alle blauwe/groene/gele subs.
Ten slotte zag ik de Batman op de jubilee al meermaals op het internet rond circuleren en dat blijkt niet zonder reden, hij zit in de drop. Ik ben hier persoonlijk ook niet echt fan van omdat deze truc vorig jaar al werd uitgehaald door de Pepsi GMT te lanceren met de jubilee (echter had deze uitgave nog iets van historische waarde doordat deze switch van band al eerder was toegepast op een Pepsi GMT uit de jaren '70). Toch zal deze nieuwe Batman het ongetwijfeld goed gaan doen maar het voelt desalniettemin als een simpele herhaling van zetten.
The market wants what it wants I guess

Groetjes!

Deel graag uw eigen kijk op de nieuwste modellen van Rolex hier beneden

3 likes

Simpelweg niet verkrijgbaar…dus logisch een “drop”.

Zal mijn oude Batman wel houden, ga niet in de rij staan voor de nieuwe. Niet zo onder de indruk (hoegenaamd niet) van wat Rolex nu op tafel weet te gooien.

BLRO zit ook in de drop…

Alle sport Rolexen zitten in een “drop”.

Als niet rolex kenner zie ik eigenlijk niet wat er nieuw is. Het zijn toch al bestaande modellen met wellicht een ander printje of kleurcombinatie?

10 likes

Het is cumdrip, Wesley. Doe nou niet alsof.

1 like

Vandaag bij AD geweest voor de nieuwe GMT, ze hebben mij op de lijst gezet…Zij hebben wel gezegd dat da zeker niet dit jaar gaat geleverd worden!

Ik vraag mij af zijn ze eerlijk geweest en hebben ze mij effectief op de lijst gezet of gwn zever verkocht?:slight_smile:

Mij hebben ze vorig jaar ook op een lijst gezet. Welgeteld 365 dagen later nog steeds wachtende… stel je gewoon niet teveel voor van die lijsten. Als ze het horloge echt niet meer kwijt kunnen aan één van hun goede klanten dan wordt jij misschien opgebeld… Heb bij mijn AD de laatste jaren een stuk of 4 horloges gekocht.

1 like

Maar ze hebben intussentijd wel de Witgouden Pepsi met meteorite dial… misschien is dat iets… :sunglasses:

Een nieuwe piece in the drop is altijd nice pik! :roll_eyes:

2 likes

Hahahaha top. Vind die wel iets minder pakkend maar zal t proberen te onthouden :joy:

2 likes

Is er een kenner die echt de verschillen (details) kent? Is er meer dan een band vervangen bij de Batman? Is er meer dan de plaat vervangen voor de 36mm DJ? Én heeft iemand al kunnen kunnen ontdekken of/welke modellen uit het gamma zijn gehaald??

Rolex Baselworld 2019. Innovatie !!

1 like

Het valt mij eerlijk gezegd allemaal een beetje tegen. Ik had een update van het calibre van de submariner verwacht, en die zie ik op het eerste gezicht niet.
Verder zag ik wat leuke voorspellingen voorbijkomen in verband met de Milgauss, Turn-O-Graph, maar die zijn spijtig genoeg niet uitgekomen. Ik snap het gebruik van edelmetalen, zoals de goudkleurige band bij een toolwatch eigenlijk niet. In dat opzicht ben ik misschien wat ouderwets.
Hopelijk wordt er in de nabije toekomst een “simpele” submariner geleverd bij de AD voor mij.

Gaap, saai.
Ik kijk wel uit naar Tudor

4 likes

Maak je nou een grapje?

Ik hou niet van grappen.

Ok, ze zijn niet saai, maar ik loop er niet warm voor.
Overigens heb ik nog niets van tudor gezien

1 like

Misschien kun je hier even een kijkje nemen beste Robin.

Brace yourself, het is pure ellende.

Sorry ik heb vandaag gewerkt. Probeer nu even te zoeken.

Enige Rolex model dat mij kan bekoren is de YM, maar ik denk dat die volledig ondraagbaar is voor polsen kleiner dan 19 cm.

2 likes