Hierbij mijn persoonlijke bescheiden mening:
Om te beginnen ben ik allang blij dat er een nieuwe 36mm Datejust is en bijvoorbeeld geen nieuw 44mm model, misschien is deze ridicule trend dan toch eindelijk voorbij.
Verder is een two tone Sea-dweller natuurlijk prima figanderlijk als toolwatch, maar die lag wellicht in de lijn der verwachting na alle blauwe/groene/gele subs.
Ten slotte zag ik de Batman op de jubilee al meermaals op het internet rond circuleren en dat blijkt niet zonder reden, hij zit in de drop. Ik ben hier persoonlijk ook niet echt fan van omdat deze truc vorig jaar al werd uitgehaald door de Pepsi GMT te lanceren met de jubilee (echter had deze uitgave nog iets van historische waarde doordat deze switch van band al eerder was toegepast op een Pepsi GMT uit de jaren '70). Toch zal deze nieuwe Batman het ongetwijfeld goed gaan doen maar het voelt desalniettemin als een simpele herhaling van zetten.
The market wants what it wants I guess
Groetjes!
Deel graag uw eigen kijk op de nieuwste modellen van Rolex hier beneden
Zal mijn oude Batman wel houden, ga niet in de rij staan voor de nieuwe. Niet zo onder de indruk (hoegenaamd niet) van wat Rolex nu op tafel weet te gooien.
Is er een kenner die echt de verschillen (details) kent? Is er meer dan een band vervangen bij de Batman? Is er meer dan de plaat vervangen voor de 36mm DJ? Én heeft iemand al kunnen kunnen ontdekken of/welke modellen uit het gamma zijn gehaald??
Het valt mij eerlijk gezegd allemaal een beetje tegen. Ik had een update van het calibre van de submariner verwacht, en die zie ik op het eerste gezicht niet.
Verder zag ik wat leuke voorspellingen voorbijkomen in verband met de Milgauss, Turn-O-Graph, maar die zijn spijtig genoeg niet uitgekomen. Ik snap het gebruik van edelmetalen, zoals de goudkleurige band bij een toolwatch eigenlijk niet. In dat opzicht ben ik misschien wat ouderwets.
Hopelijk wordt er in de nabije toekomst een “simpele” submariner geleverd bij de AD voor mij.