Aaargh… Ik kijk gewoon elke dag meerdere malen op deze link naar foto’s en dan zit ik te snobben over welke ik zal kopen, haha. Dit foto’s heb ik, denk ik, al meer dan 100x geopend.
Zeg, Rob, deze vind ik zo verschrikkelijk mooi. Van je site afgehaald. Hoeveel kost zo eentje? Jammer dat Seiko van die rare piemelwijzers erop heeft gezet.
Anders neem ik gewoon de SKA371 en hem op zo’n manier modden kan altijd toch?
ik denk wel dat het horloge misschien net wat te groot zal vallen op een 16,5 cm pols.
Gewoon proberen.
Het is wel echt een tophorloge, ik ben er zelf nog steeds erg blij mee
Dit is die van mij, ook leuk !
Moet wel lukken denk ik, ik zou het gewoon proberen.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het horloge vrij hoog is, en dat het moeilijk onder sommige overhemden zal passen.
Ik zeg dit even omdat je het ook had over "zakelijk dragen"
Succes
Groeten,
Marijn
Ik heb momenteel een SNZG35K1. Volgens Rob zijn site is die 1,2cm hoog. Die past al onder alles en er is nog redelijk veel ruimte vrij. De BFK is volgens de site 1,45cm hoog. een verschil van zegmaar 2mm. Valt wel mee toch.
Ik heb momenteel een SNZG35K1. Volgens Rob zijn
site is die 1,2cm hoog. Die past al onder alles en
er is nog redelijk veel ruimte vrij. De BFK is
volgens de site 1,45cm hoog. een verschil van
zegmaar 2mm. Valt wel mee toch.
Tot ze naast elkaar liggen, dan merk je het verschil goed
Wrist presence is bij een dikker horloge vaak een stuk groter (maw. hij is dan een stuk aanweziger).
“I got this Seiko SKA427P2, also known as PVD Kinetic, a week ago. I´ll thought I give my first impression of it. Case and size The first thing I notice with the watch was that it felt smaller than I first expected it to be. I had in my mind a very large…”
Ik heb zo’n gevoel dat hij echt gigantisch is. Het zal wel meevallen. Net als bij de Monster: vorige week zag ik er een voor het eerst. In mijn gedachten was hij echt huge. Toen ik hem zag… Vond ik hem echt heel klein.
Zoals ik al eerder zei krijg ik binnenkort de BFK+ binnen.
Ik heb geen idee over de grote, behalve dat iedereen zegt dat hij echt gigantisch is
Ik heb 18.5 cm polsen, of iets in die richting, maar ben tot nu toe als maximale formaat mijn Christopher Ward c8 van 44m incl. kroon gewend, weet dus niet wat ik moet verwachten. Wat ik wel weet, is dat ik hem erg mooi vind.
Als ik jou was zou ik de gok wagen, en anders moet je op WUS even vragen of er misschien mensen zijn met hetzelfde polsformaat als jij, en of ze even een wristshot kunnen plaatsen. Ik moet zeggen dat ik al aardig wat wristshots heb gezien van mensen met een relatief kleine pols en groot horloge, wat meestal gewoon prima staat.
Verder heb ik vorige week in bij een Seiko-verkopen in Hilversum-centrum een SRP043 gezien (voor €480,- lol). Die vond ik meevallen en is hij kleiner dan de SKA371. Qua hoogte zijn ze nagenoeg gelijk. Foto’s van Monsterwachtes.nl
Dit is een 44mm op mijn pols, als je een iets kleinere pols inbeeld, en weet dat deze een heel stuk groter valt dan een 44mm duiker, weet ik zeker dat het je prima zal staan.
Laat ik dan alle twijfel maar wegnemen, heb polsen van (net nog even nagemeten omdat ik het normaal altijd in inches zeg) 16.3cm. Mijn SKA367 is zonder twijfel het meest comfortabele horloge dat ik heb.
Dat ziet er erg goed uit op een 16,3cm pols. Mijn pols is (denk ik) evenredig aan jouw pols. Nu weet ik dat de grootte geen probleem meer speelt. Dank je wel!