Leuk! ook geen ervaring met de Miyota begrijp
ik? Ik las dat het wel hacking en handwinding
heeft :~
Ik zit er ook over te denken om een dlc zwarte te
bestellen. Oranje band eraan en klaar. Maargoed
eerst de stalen maar afwachten.
Wel veel ervaring met de 8215 (goed) maar niet met de 9105, inderdaad hacking en handwinding, schijnt niet onder te doen voor ETA 2824-2 als ik de verschillende reviews mag geloven.
Leuk idee vor de DLC, mooie oranje Isofrane erop. Ben ook benieuwd naar de rubberen band die erbij zit, lijkt wel op een Isofrane.
Is jullie al opgevallen dat de 30 verkeerd om
zitā¦? Ik zag het pas nadat ik mān pre-order
geplaatst had.
Ja inderdaad. maar ik kan me er niet aan storen
Dat geeft wel een beetje het eigenwijze aan van Obris Morgan, ik vind ze erg verfrissende modellen hebben. Als je kijkt naar de Branco en Nevon, dan zijn dat gewon erg mooie en originele horloges en dat is in dit segment absoluut een onderscheid.
Ach, in 99% van de gevallen wordt de bezel niet gebruikt, ik gebruik de mijne eerlijk gezegd alleen om hem te horen klikkenā¦Duiken doe ik met een computer, geen horloge.
Is jullie al opgevallen dat de 30 verkeerd om
zitā¦? Ik zag het pas nadat ik mān pre-order
geplaatst had.
Ja inderdaad. maar ik kan me er niet aan storen
Ik snap eigenlijk niet wat er wordt bedoeld? De 30
verkeerd om ?
He Leen, ik keek er de eerste keren ook volledig over heen. Normaalgesproken staat de 30 op de bezel als die op de 6-uurs positie staat op zijn kop. Bij de Explorere hebben ze deze omgedraaid zodat die nu āgewoonā afleesbaar is.
Op watchuseek vond ik zojuist deze grotere en
duidelijkere foto dan wat op de OM website staat.
http://i1256.photobucket.com/albums/ii488/lancewat
ch/Obris%20Explorer/81e2b45ef97fa14e426c779f9c5113
66_zps7afa1269.jpg
Ziet er echt goed uit hoor. Mooi zonder datum,
dikke kroon, mooie wijzers. Is het al eind sept.?
Ziet er op zwart best leuk uit. En die 30 op zān kop⦠liever niet, maar och.
Het viel me op dat op de site van Obris Morgan een lug to lug maat van 50 en 51 mm staat. Jammer dat de bandaanzet maar 20mm is. Verder erg mooi horloge voor de prijs. Wellicht mijn volgende aanwinst.
Het viel me op dat op de site van Obris Morgan een
lug to lug maat van 50 en 51 mm staat. Jammer dat
de bandaanzet maar 20mm is. Verder erg mooi
horloge voor de prijs. Wellicht mijn volgende
aanwinst.
vind ik persoonlijk ook wat magertjes voor zo n stiere klok. aan de andere kant is t wel weer typisch voor de vintage look om wat smallere bandjes te hebben aan n forse klok.
[i]Dear Sir/Madam,
Thank you so much for your support of Model Explorer Pre-order event.
This mail is about shipping arrangement.
The Brush & Blasted model will begin to ship from tomorrow 14th Sept.
DLC model will ship on latest 20th Sept.
The shipping order is according to order date.
And tracking information will inform again and update in order record in our website under Purchase history section - http://www.obrismorgan.com/checking.html
If you have Question about the order, moved to new address or have a travel plan soon.
Please feel free contact us to sales@obrismorgan.com
We are happy to assist here.
Have a wonderful weekend =)
Justin
Obris Morgan Timepieces
[/i]
Dus nu nog even aftellen begrijp ik. Ben best benieuwd hoe deze irl uit gaat pakken. Ik had hem ook bijna besteld, maar heb het uiteindelijk niet gedaan vanwege de toch wel heel eenvoudige geprinte wijzerplaat. Voor de rest is er niets op aan te merken, en lijkt het heel veel klok voor dat geld.