Ik vind het een gemiste kans dat ze niet meer de link gelegd hebben met hun WWW militair horloge uit de jaren 40.
Ze plaatste die WWW eel ergens in jun catalogi, maar ze konden dit beter plaatsen dab ze toen gedaan hebben.
Plaatje.?!
Ik heb er ook een gehad, een chrono. Maar ach net als een vrouw komt de tijd om daar ook weer afscheid van te nemen😉. Droeg zeer comfortabel maar op de wijzerplaat na wat anoniem.
Blijf het eigenlijk een tijdloos horloge vinden. Erg jammer dat ze idd de link met hun piloten horloges nooit hebben gelegd. De kast is namelijk bijna een kopie. Jlc en iwc er ook een modelletje van. Maar omega een hele rits. Chrono en non Chrono’s met zo’n kast in de 40/vroege 50er jaren.
Alleen nooit begrepen waarom van de standaard chrono’s er twee versies zijn van de linker seconde sub dial?
Naast natuurlijk de wel niet tritium dials. Die tritium dials verouderen net wat mooier. Helaas heb ik de non tritium chrono… ach ja.
De Dynamic III is nog springlevend. Alleen de chrono heb ik helaas (nog?) niet. Maar de “date” staat op mijn “die blijft” lijstje.
mooie band ook! Staat 'm goed
Klopt! Maar ik geef zelf de voorkeur aan staal (nee, mijn stalen band is niet te koop ).
Ik zie de Dynamic (ongeacht welke versie) trouwens nauwelijks in het wild, behalve bij liefhebbers van de vintage Omega’s. Toch een te polariserend design?
Is me een keer ongevraagd meegedeeld dat het een micky mouse horloge is, en een ander vond het een kinderhorloge
Te speels dus?
Niets mis mee
Hahaha, het is vroeg, maar heb het gespot
Dat is een oud draadje, uit de tijd dat ik mijn Dynamic kocht, en wel van Nivelacuso.
Nog steeds in mijn bezit en slijt zijn leven nog steeds in de ovalen bus.
In het midden:
De mijne wel, nooit gedragen.
Nu is hij zo vele jaren ongedragen gebleven, dat ik het zonde vind dat te gaan doen.
Er zijn er toch meer hier dan ik dacht!
Blik op blik geworpen.
Kan zonder blikken of blozen zeggen dat ik ook zo’n blik heb, samen met verweerd pasjeshouder.
Wel heel leuk vind en vond ik.
Mooi verhaal! Ik kende 'm nog niet, maar inderdaad en mooi horloge. Vooral de chrono met leren band vind ik prachtig!
Mooi, en fraaie combo met de band (zeker straks in de herfst)