Dé Omega Seamaster Electric Bond

Heel gaaf geworden Siedo. Veel beter dan het origineel inderdaad. Geniet er van, hij is schitterend

2 likes

Goed gelukt, prachtig horloge.
Ik heb hetzelfde probleem maar heb er wel een aftermarket inlay ingezet, voelt niet lekker.
Hoe ben je aan de juiste orginele gekomen, via een juwelier/ dealer lukt het mij niet,

2 likes

Heel tof geworden @SwedishChef!

En perfecte afmetingen ook nog.

1 like

Ik heb geluk gehad, denk ik. En grijs is ie sowieso wel te koop.

1 like

:ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Veel draagplezier!

1 like

Zo had hij inderdaad moeten zijn. Echt goed gelukt!

1 like

Érg mooi :ok_hand:! Omega is erg goed met de kleur blauw.

1 like

Really nice, heel ander gezicht :ok_hand:t3:

1 like

Sohee!! Wat een verschil. Van niet zo mooi naar heel mooi. Ben geen fan van dit soort horloges maar ik vind het een fantastische verbetering.

1 like

Heel mooi geworden, beter dan het origineel

1 like

Holy fuck! Heel tof! Heerlijke vintage vibe krijgt hij van die bezel insert

1 like

Wow!
Hele mooie eigen versie geworden zo @SwedishChef! Veel mooier dan die glimmende insert, maar ook de grootte van cijfers maakt hem in mijn ogen nog een stuk mooier :ok_hand:t2:

1 like

Mooi hoor, op NATO.

Bij dat je hem weer terug hebt. Die wel ik nog eens in het echie zien.

1 like

Briljant, heel mooi. Gefeliciteerd!

Dat valt altijd te regelen!

3 likes

Mooi hoor! Leuk om deze afgelopen zondag gezien en bepoteld te hebben!

Gefeliciteerd met dit project :muscle:t3:

1 like

WOW!

Ik heb zowel de electric blue als de bond gehad. Waarbij de electric blue mijn favoriet was. Maar de gepolijste bezel was inderdaad het minste onderdeel. Ik had me nooit bedacht dat een combi van de twee zo geweldig zou kunnen zijn.

1 like

Gaaf geworden zeg!!

1 like

Was het een lang weekend geworden? Ik was zaterdagavond op tijd vertrokken.

Precies dat! Het is dat ik de combi tegen kwam op het net, goed uitgelegd. Anders had ik het ook niet gedurfd. Op de gok een bezel bestellen van een ander model is niet voor mij.

1 like

Haha my bad, ik bedoelde ook zaterdag. Had maar twee van die Château Neubourg op, dus daar zal het niet aan liggen…

1 like