Heel gaaf geworden Siedo. Veel beter dan het origineel inderdaad. Geniet er van, hij is schitterend
Goed gelukt, prachtig horloge.
Ik heb hetzelfde probleem maar heb er wel een aftermarket inlay ingezet, voelt niet lekker.
Hoe ben je aan de juiste orginele gekomen, via een juwelier/ dealer lukt het mij niet,
Ik heb geluk gehad, denk ik. En grijs is ie sowieso wel te koop.
Veel draagplezier!
Zo had hij inderdaad moeten zijn. Echt goed gelukt!
Érg mooi ! Omega is erg goed met de kleur blauw.
Really nice, heel ander gezicht
Sohee!! Wat een verschil. Van niet zo mooi naar heel mooi. Ben geen fan van dit soort horloges maar ik vind het een fantastische verbetering.
Heel mooi geworden, beter dan het origineel
Holy fuck! Heel tof! Heerlijke vintage vibe krijgt hij van die bezel insert
Wow!
Hele mooie eigen versie geworden zo @SwedishChef! Veel mooier dan die glimmende insert, maar ook de grootte van cijfers maakt hem in mijn ogen nog een stuk mooier
Mooi hoor, op NATO.
Bij dat je hem weer terug hebt. Die wel ik nog eens in het echie zien.
Briljant, heel mooi. Gefeliciteerd!
Mooi hoor! Leuk om deze afgelopen zondag gezien en bepoteld te hebben!
Gefeliciteerd met dit project
WOW!
Ik heb zowel de electric blue als de bond gehad. Waarbij de electric blue mijn favoriet was. Maar de gepolijste bezel was inderdaad het minste onderdeel. Ik had me nooit bedacht dat een combi van de twee zo geweldig zou kunnen zijn.
Gaaf geworden zeg!!
Was het een lang weekend geworden? Ik was zaterdagavond op tijd vertrokken.
Precies dat! Het is dat ik de combi tegen kwam op het net, goed uitgelegd. Anders had ik het ook niet gedurfd. Op de gok een bezel bestellen van een ander model is niet voor mij.
Haha my bad, ik bedoelde ook zaterdag. Had maar twee van die Château Neubourg op, dus daar zal het niet aan liggen…