Leuk, nog een Squaletopic! Kunnen er niet genoeg zijn, wat mij betreft.
O.k., zit in de honeymoonfase. Dus ben wat gebiased. Maar ik vind mijn blauwe blasted 1521 wel heel erg goed gelukt!
Verder heb ik gisteren een Matic omgehad. Vind ik ook wel heel erg mooi! Hoewel wel echt aan de max, qua maat, voor mij. Ik zou trouwens ook wel 'ns de 2002 in het echt willen zien. En welke ik bijna zeker nog wel een keer erbij wil is een 1521 Onda en misschien een 39 GMT. Nog genoeg wensen, dus!
Maar terug naar de oorspronkelijke vraag: ik vind veel Squaleontwerpen eigenlijk wel heel geslaagd en zou daar dan ook niet veel aan willen wijzigen. Wat ik wel heel gaaf zou vinden is (nog) een Squale HF LE! Maar of die er ooit gaat komen…?
Ik heb toevallig Squale gister een mailtje gestuurd of ze ze blauwe sunburst dial los verkopen. Die in een blauwe blasted 1521 zou ik echt wel heel tof vinden. Als er dan nog aplied indicies op zouden kunnen (zoals op de COSC) zou ik helemaal blij zijn.
Dat zou wel tof zijn ja. Lijkt me wel leuk om er één zelf te configureren.
Mijne heeft wel een roulette datewheel gekregen maar verder nog standaard op een half gare lumepip en krassen, ehh… herinneringen na
Ohja, en af en toe een andere strap. Nu lekker op sharkmesh voor de zomer
Heb hier toevallig net over gereageerd in het nieuw aangemaakte Squale mod topic!
Squale gaf aan de dial te kunnen leveren tegen 60 CHF + verzendkosten. Ik heb laatst ergens gehoord dat ze de bezelinsert ook leveren, prijs daarvan weet ik niet zeker.