De one of a kind Squale

Hoe leuk zou het zijn als je een Squale zou kunnen personaliseren, en bij de fabrikant bestellen? Voor mij is de perfecte custom (op dit moment) onderstaande lijstje.

Wat is jouw perfecte Squale? Ga loco in het commentaar en gooi er wat (online) kiekjes tegenaan! Ik verwacht een hoop 1521 blasted militairen. Dat mag gewoon, standaard is ook heel mooi :grinning_face_with_smiling_eyes:

CASE en CROWN TYPE: Blasted 1521 zonder logo én blasted Screw-in Crown
CASE BACK TYPE: Blasted Screw-in Caseback met kijkvenster én 1/1 one of a kind ‘tattoo’ :wink:

MOVEMENT: Automatic Sellita SW 200-1 COSC Certified

(INSERT) BEZEL en formaat van de HANDS: Blasted Drass Galeazzi. Maar dan wel de minuten hand gewoon kek standaard 1521 oranje, en de secondewijzer stock 1521.

DIAL: Gnonom Fumoso Special Edition of die van de COSC… hmm :thinking:
LUMINOUS: SuperLuminova
DATE: donkerblauw met witte cijfers en bij de COSC zwart met witte cijfers

SAPHHIRE: Domed!

11 likes

Ik heb sinds een weekje deze :point_down:

En die bevalt super, ik zou er ook niet veel aan veranderen, behalve de datum laten vervallen. Dus datumvenster dicht en basta :v:

5 likes

Ik heb de Squale Tiger gehad en dat was ook echt een knaller!

3 likes

De perfecte Squale voor mij bestaat al en is tevens in bezit: de 1521 Militaire :ok_hand:

8 likes

Ik vind alle designs prima zoals ze zijn bij Squale. Alles heeft een eigen, originele en historisch coole smoel (behalve de 1545) maar die is dan ook weer cool op een eigen manier.

1 like

Nou en of :partying_face:

Ik mis bij de meeste modellen wel een stalen bracelet. Dat is misschien mijn gebrek. :blush:

2 likes

Mesh telt niet zeker? :sweat_smile:

5 likes

Hier ook.

1 like

Dat dacht ik al :grinning_face_with_smiling_eyes:
Mooi ding hoor. Ik zou 'm niet afslaan.

1 like

Mesh is voor mij mheh.

1 like

P.S. en alles gemaakt van TITANIUM!

Voor mij telt hij niet, maar de Squale mesh misstaat niet.

1 like

Voor mij telt t ook niet. Enige nadeel aan de Squale is de bracelet (nonexistent)

Nu zult u zeggen “Hee, Fate, is dat niet gewoon een standaard 1521 Ocean polished op een Ali tropic?”, waarop ik “oh jazeker wel!” zeg.

Bullshit, ik heb een Squale shark mesh liggen. Die is niet non-existent, die is gewoon kut met peren. Maar hij bestaat wel degelijk. Ik negeer even expres dat er hier mensen zijn die een mesh geen bracelet vinden om wat voor reden dan ook. Omdat ik die mensen niet snap.

Als de Sub39 20mm bandaanzet had had ik er eentje. Maar helaas, dat was een Gnomon limited, en Squale is dom genoeg om ze van zo’n lompe 22mm te voorzien. Bah.

3 likes

Telt dus niet.

Ik ben er zo een.

1 like
  • Staal :white_check_mark:
  • Geschroefde links die je moet sizen :white_check_mark: (of was het pins?)
  • Ietwat te lompe en dus oncomfortabele sluiting :white_check_mark:

Klinkt als een bracelet. Leg het me eens uit?

Tja, voor mij ook de Militaire.
Zou zo snel geen verandering aan willen brengen , toolwatch pur sang :+1:

3 likes

Voor mij is het toch de blue blasted. De 1521 is een toolwatch, en deze blauwe gestraalde voldoet daar echt goed aan. Taai, goed leesbaar, ferm waterdicht, datum, heel goeie bezelactie, en perfect draagbaar op heel veel polsen, dus ook op de mijne. Plaatje voor de sfeer:

4 likes

Kan ik volmondig beamen! :+1:

Ik heb al vaker voor die kloteafwerking van die Squale mesh gewaarschuwd.

1 van die scherpe stukjes slecht afgewerkte sharkwire van 1 van de links bleef hangen aan een prijzige polo, voordat ik in de gaten had wat er gebeurde ruk ik er een draad uit van een halve meter…

Bij een goede Staib was dat waarschijnlijk niet gebeurd. En was achteraf ook goedkoper geweest als ik die gelijk gekocht had.