Waaaauuw. De nieuwe Daytona.
Doe er maar 1 met witte wijzerplaat aub , dit is voor mij de absolute nr1 , wat een prachtig beest
Ik ga ook maar voor de witte
Prachtig
Ik heb een tijdje geleden een Paul Newman uit 1965 mogen aanschouwen , witte plaat en in 99,9% mint conditie.
Sindsdien ben ik verkocht , en ooit zal er een daytona komen , blijven sparen…
Heel mooi, zoals bijna iedere Daytona…
Alleen, dit is toch de bezel van een witgouden uitvoering ?
Pieter.
kweenie
Ik wil niet mierendingessen, maar de hoeveelheid tekst en daardoor de hoogte van de merknaam stoort me hier wel. Brengt een beetje onbalans op de plaat. De uurmarkers vind ik ook net niet. Voor de rest een erg mooi horloge.
Grappig dat iets je niet stoort totdat je erop gewezen wordt🤔
Ja precies - ik was toch liever naïef gelukkig gebleven. Op de oudere modellen inderdaad mooier in balans, maar blijft een erg fraai horloge
Sta op de lijst voor de zwarte. Als ik gebeld wordt betekent het dat ik nagenoeg de gehele collectie weg doe om die aan te schaffen.
sneu geld man
Die witte is echt om de vingers af te likken
Als ik kon hield ik elk horloge maar deze Daytona is wel het van het voor me.
Als student is het natuurlijk niet makkelijk zo een horloge te bekostigen dus moeten er keuzes gemaakt worden.
Ik snap wat je hiermee bedoeld , maar een daytona is een goede investering , heel waarde vast dacht ik zo.
Een soort spaarpotje voor om de pols
Heb ook járen op ‘de’ lijst gestaan. Mijn ervaring is dat wanneer je niet al een goede klant bent van betreffende juwelier je op een telefoontje kan wachten totdat je een ons weegt.
Uiteindelijk dan toch maar een jonge gebruikte gekocht…
…niet lang gedragen/gehad, het is een pracht horloge, maar imo toch net niet om een mannenpols.
Moraal van dit verhaal.
'K zou er nog eens een nachtje over slapen
Stom gezegd als hij me niet bevalt is er wel een of andere ongeduldigaard die hem van me overneemt boven de list denk ik zelfs.