De opwinding rondom de lancering van de nieuwe 'Rolex Cosmograph Daytona in Stahl'

Grappig dat iets je niet stoort totdat je erop gewezen wordt🤔

2 likes

Gisteren eentje omgehad :heart:

4 likes

Ja precies - ik was toch liever naïef gelukkig gebleven. Op de oudere modellen inderdaad mooier in balans, maar blijft een erg fraai horloge

2 likes

3 likes

Sta op de lijst voor de zwarte. Als ik gebeld wordt betekent het dat ik nagenoeg de gehele collectie weg doe om die aan te schaffen.

:wink:

1 like

sneu geld man

Die witte is echt om de vingers af te likken :thumbsup:

Als ik kon hield ik elk horloge maar deze Daytona is wel het van het voor me.
Als student is het natuurlijk niet makkelijk zo een horloge te bekostigen dus moeten er keuzes gemaakt worden.

Ik snap wat je hiermee bedoeld , maar een daytona is een goede investering , heel waarde vast dacht ik zo.
Een soort spaarpotje voor om de pols :grin:

Heb ook járen op ‘de’ lijst gestaan. Mijn ervaring is dat wanneer je niet al een goede klant bent van betreffende juwelier je op een telefoontje kan wachten totdat je een ons weegt.

Uiteindelijk dan toch maar een jonge gebruikte gekocht…

…niet lang gedragen/gehad, het is een pracht horloge, maar imo toch net niet om een mannenpols.

Moraal van dit verhaal.

'K zou er nog eens een nachtje over slapen :wink:

Stom gezegd als hij me niet bevalt is er wel een of andere ongeduldigaard die hem van me overneemt boven de list denk ik zelfs.

1 like

Dat bedoel ik :slight_smile: , een daytona is altijd goed besteed geld. (denk ik) :sweat_smile:

Daar heb je gelijk in (als je ooit gebeld gaat worden :wink:), maar ondertussen ben je dan wel al je klokken kwijt en veel meer dan list ga je mi niet krijgen.

Die tijden zijn inmiddels een beetje voorbij :wink:

1 like

Niet allemaal, veel :wink:

Ik zie nog wel. Als hij niet vuurwerk aan de pols geeft laten we hem schieten.

Eerst maar eens wachten op dat telefoontje…:smile:

Sterkte :wink:

Ik ga er niet van sterven als het niet komt ;P)

1 like

Quanta Costa?

11.7 dacht ik. Als je hem via een AD kunt krijgen.

Grijs rond de 13

1 like

Ik zou denk ik ook de tekst ietsjes omlaag schuiven. Sowieso vind ik de hoeveelheid tekst op wijzerplaten de laatste tijd erg veel vh goeie worden. Zet t dan nog liever op het achter deksel.

1 like