Vind jij echt alle Genta modellen lelijk?
Een van de eerste de IWC ingenieur’s vind ik toch wel erg goed te pruimen.
Maar wapen tegen de quartz crisis? Quartz was begin 70s gewoon de toekomst en ieder zich zelf respecterend merk ging mee in de nieuwe ontwikkelingen.
En ik denk dat ook Rolex vlot door had dat het Beta21 uurwerk een doodlopende weg was. Te duur, kwetsbaar, oude techniek.
Prachtig horloge. Betreft design zouden ze zoiets opnieuw mogen uitbrengen wat mij betreft
Heel erg tof
Dat valt mee. Kost wel geld. En voor garantie na je service moet je geloof ik de batterij jaarlijks bij Rolex laten vervangen
Leuk artikel, en zeker een ondergewaardeerd model van Rolex, maar in goede staat ( helaas zijn er veel exemplaren, verkeerd gepolijst … ) is het echt een topper ! Hier mijn exemplaar, en
gaat niet meer weg

Daar hebben ze Tudor voor.
Hebben we het al over het aantal decibellen gehad? Wat tikken die dingen luid zeg (heerlijk wel)
Geen horloge voor op het nachtkastje!
Deze (sorry voor de slechte foto…) ligt momenteel bij Rolex omdat hij niet meer loopt en er flink aan geklooid is… ben benieuwd naar de prijsopgave
300 Euro
Daar mag jij hem best voor maken ik reken op een prijsopgave van minimaal 3x zoveel
Genta’s patrijspoorten zijn het liefdeskind van een Santos en een 1969 Defy. Dat ze lelijk zijn is het ergste niet, dat er dan net gedaan wordt alsof Genta die vormtaal uit heeft gevonden is veel erger. Gewoon in een tijd waarin shit er gewoon zo uit zag.
De mensen van Hamilton waren hun tijd in mijn ogen veel langer en veel vaker ver vooruit. Dat demonstreerden ze zowel met de Ventura als met de Pulsar, zowel qua techniek en qua vorm.
Heb jij er nog 1?
Gaaf zeg…
Vind de oysterquartz oprecht heel tof.
@Watch2Morrow wat is het serienummer van jouw ex-model?
Dat zal best
17000
Jup, dit is de ex van Metin.
Zat er in de meeste Rolexen nou niet gewoon zo’n zelfde anker-echappement als in vrijwel alle horloges? De enige mainstream merken die in grote getale andere echappementen maken zijn toch Omega en (Grand)Seiko?
Shit zeg, ik zou geen horloge kopen bij ome Pine Forest.
Maar goed. Anker-echappement. Op een quartz. In dead beat setting. Oysterquartz. Super cool.
Ik vind deze kleurstelling misschien wel het tofst:
Maar da’s voorspelbaar, zo zie ik m’n DJ’s ook graag.