Ik schrok er helemaal van, om 10:15 stond vandaag al de UPS man voor de deur! Ik had nog niet eens de tijd gehad om zenuwachtig te gaan zitten wachten op mijn pakje
Ik laat jullie niet langer in spanning, hier wat foto’s.
Voor de genen die het niets zegt, het een de AROLA Alfred Rochat & Fils RAT1 module http://forums.watchuseek.com/f2/all-75-reserved-watchuseek-edition-rattrapante-�challenger�-910552.html]Watchuseek Limited Edition Rattrapante
, ook wel “Challenger” genoemd. Het uurwerk is een Valjoux 7750 met een [url=http://www.arola-alfred-rochat.ch/list-of-7750-movements-7750-rat1.html[/url]. Die extra module is wat dit horloge vooral bijzonder maakt, want die kom je normaal niet zomaar tegen in horloges van deze prijsklasse!
Echt heel erg mooi, gefeliciteerd! Toen ik de plaatjes op WUS zag twijfelde ik over de draagbaarheid, vanwege de aparte lugs, maar zo op de arm ziet het er allemaal heel goed uit. Leuk dat ze de limiteds op WUS zo’n eigen smoel geven. En een mooie chrono met dit uurwerk voor zo’n prijs is sowieso smullen.
Het lijkt alleen of de wijzer van de rechter subdial niet helemaal uitlijnt, klopt dat?
proficiat! was je lekker snel met betalen zeker :+
ik ben ook nog wat angstig voor de lugs die ver uit lijken te steken. en nu ik je foto zie, lijkt t contra gewichtje ook wat groot. maar t totaal plaatje mag er absoluut wezen.
ik popel nu des te meer dat de mijne af mag wezen…
Echt heel erg mooi, gefeliciteerd! Toen ik de
plaatjes op WUS zag twijfelde ik over de
draagbaarheid, vanwege de aparte lugs, maar zo op
de arm ziet het er allemaal heel goed uit. Leuk
dat ze de limiteds op WUS zo’n eigen smoel geven.
En een mooie chrono met dit uurwerk voor zo’n
prijs is sowieso smullen.
Het lijkt alleen of de wijzer van de rechter
subdial niet helemaal uitlijnt, klopt dat?
Hoe dan ook: geniet ervan!
Er zijn altijd weer mensen die dingen op foto’s zien die je zelf nog niet opgevallen waren! Het lijkt inderdaad op de foto alsof de rechter dial niet netjes uitlijnt. Ik heb daarna de chrono een paar keer laten lopen, maar hij lijkt nu wel goed uit te lijnen. Misschien nog 1/10 seconde naar rechts ofso, maar het is echt lastig te zien.
@marnix: ik heb nu even geen leren nato erbij gekocht, ik had wel weer even genoeg geld uitgegeven Ik heb nog een leren nato van D-strap, van 24mm, dus ik kan even kijken hoe dat staat. Er komen op den duur nog wel andere bandjes.
@marnix: ik heb nu even geen leren nato erbij
gekocht, ik had wel weer even genoeg geld
uitgegeven Ik heb nog een leren nato van
D-strap, van 24mm, dus ik kan even kijken hoe dat
staat. Er komen op den duur nog wel andere
bandjes.
Gefeliciteerd. Heel bijzondere klok en uurwerk. Ik moet nog wel aan de zijkant wennen, maar dat maakt hem ook wel apart.
Alleen zou ik er direct (!) een totaal andere band opzetten, dat is nu nog veel te magertjes. Zo’n bijzondere klok vraagt gewoon om een meer bijzondere band.
Dik rubber of leer, zoiets als dit:
Alleen zou ik er direct (!) een totaal andere band
opzetten, dat is nu nog veel te magertjes. Zo’n
bijzondere klok vraagt gewoon om een meer
bijzondere band.
Ik heb het project ook vanaf dag 1 gevolgd, want vond het een interessant loopwerk. De kastvorm, styling en het minus 90 gedraaide uurwerk, in combinatie met m’n 16,5 cm polsen, hebben me uiteindelijk tegen gehouden. Maar ik heb getwijfeld
Ik ben dan ook heel benieuw hoe hij gaat bevallen!