De persoon achter het horloge

Na het gesprek met Jan ( Hertog Jan ) dacht ik aan onze reclames van Hertog Jan.
Voor de duidelijkheid ik was daar 26 jaar bierbrouwer.

Inleiding;
als ik terug kijk naar de jaren 70/80 in deze periode kon men nog reclames maken die nu niet meer mogen en gericht waren om ons te verlijden tot het kopen van dat ene merk, bv Marlboro, Camel, Chesterfield, Pall Mall maar ook drank reclames konden er wat van.
De ene reclame was gericht op stoer en avontuur de andere op de jetset "ook al is deze term gericht op de jaren 50/60"weet iedereen gelijk wat je bedoeld

Dus je rookte een bepaald merk en dronk een bepaalde drankje, herkenbaar denk ik.
Mijn vraag is dus, zit er meer achter jou keuze voor het horloge dat je draagt :thinking:

Als ik naar me zelf kijk heb ik altijd het type duikhorloge gedragen nooit iets anders zeg maar lomp en degelijk
 “tegenwoordig noemen ze dat geloof ik hufterproof :shushing_face:”.

Vlak voor dat ik de NATO in ging heb ik een Edox Delfin gekocht, wat een ongelofelijk sterk horloge bleek te zijn en heeft ook veel moeten incasseren in die tijd, daarna Breitling superocean 44 geel

Nu citizen eco drive radio controlled en voor de toekomst wie weet een OMEGA SaeMaster Chronometer Calibre 8800 :sunglasses:

Groet,
Roland

4 likes

8 likes

Zeker.

Mijn verwachting is nog steeds dat er ergens een entourage opduikt en aan mijn arm hangt.

Han’s harem vol blote dikkertjes.

@Flowert heeft een hangsnor laten groeien sinds hij de 16753 GMT-Master heeft. Ik denk dat we je punt bewezen hebben.

10 likes

Jouw*

En ja. Ik moet er mee kunnen flaneren

5 likes

huh

6 likes

Voor:
afbeelding

Na:
afbeelding

12 likes

Ik heb alle typen horloges wel zo’n beetje gehad. Daarnaast heb ik sommige al na een paar dagen (of uur) weer doorgeflipperd, beetje soort van one night stand.
Dus dat maakt mij een meervoudige persoonlijkheid met promiscue neigingen.
Hmm
 confronterend.

Edit: ik mis op het web een plaatje dat dit visueel ondersteunt. Misschien inspiratie voor @Jurk ?

2 likes

Ik zag niet gelijk een plaatje :joy:
Maar kwam wel dit tegen in mijn brein

@flowert met dank aan Han voor het voorleggen


28 likes

Dat was de enige spelfout die je kon vinden?

Ik vond bijvoorbeeld ‘verlijden’ wel notarieel klinken. Een woord dat dus wel bestaat.

Verder begrijp ik niet helemaal waar het over gaat.

4 likes

tenor (12)

1 like

Wauw, die is weer prachtig Jur. :ok_hand:

1 like

Bierproeven gaat je niet in de koude kleren zitten.

1 like

Ik rook bepaalde tabak omdat die superieur van smaak is, een drink gin en tonic omdat ik dat ook gewoon lekker vind.

Een merk aanhangen omdat een gast met een leren jas zich heeft laten fotograferen vind ik sneu, en ik kan alleen zeggen dat merken die zich zo vermarkten op mijn aversie kunnen rekenen.

Het antwoord is dus een soort van ja, omdat het invloed kan hebben op wat ik weiger te dragen.

Daar gezegd hebbende:

  1. ontwerp
  2. kleur
  3. specificatie
  4. prijs

Dat zijn de factoren van belang.

2 likes

Ftfy

7 likes

SmartSelect_20200813-144221_Gallery

2 likes

Die is goed getekend. Is dat waterverf?

2 likes

Het is een combi van waterverf en ecoline.
Dit is de eindversie geworden:
Geruild tegen een lunch met Señor Flor.
@flowert zullen we met z’n 3 gaan? :dancer:

16 likes

Als het maar een duiker is !

Sure. Wie is nummer drie?

1 like

flowert

1 like