De pijn verzacht met een nieuwe aanwinst

Zo, het waren een paar zware weken… 3/4 van mijn collectie is verkocht, maar het diende een hoger doel!

Lang getwijfeld om wat horloges te houden en voor een black bay, explorer II of oudere 14060 gaan, maar ik wist eigelijk dat het einddoel voor mij toch een 114060 zou zijn. Ik wilde gewoon een moderne rolex met solid band en maxi dial… Nu had een welbekend forumlid er 1 te koop voor een goede prijs dus toch maar toegeslagen en gister opgehaald:



Voor velen misschien een saaie, voor de hand liggende keuze, maar voor mij al jaren de ultieme, luxe allrounder die ik ook heel veel zal gaan dragen en zeker niet sparen.

Het duurtste stuk in mijn collectie heb ik nu binnen, nu kan de collectie weer worden aangevuld met meer budget vriendelijke horloges om het kistje weer vol te maken :smile:

23 likes

Van harte gefeliciteerd !!

Heb er zojuist nog eentje gepast…en weer terug moeten geven, hahaa.

Duurt een tijd maar dan wil je er een…dat daarvoor een deel van een collectie moet wijken…so be it.
Verkopen op zich is al een leuke bezigheid…ik heb er een boel leuke contacten aan overgehouden.

1 like

Proficiat! En inderdaad, deze moet gedragen worden. Dat is misschien wel het mooie van gebruikt overnemen, de eerste haarlijntjes e.d. zijn al aanwezig waarschijnlijk, dus doen minder pijn.
Geniet ervan!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze magnifieke aanwinst!!
Een aan-winst die er zijn mag!!
Het is waarachtig een lust voor het oog en een genot voor de pols waaraan het gedragen zal worden.
Chapeau!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Congratz!
Goede keus :+1:

1 like

Klasse, proficiat!

1 like

Een Submariner verveelt nooit, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd Erik met deze mooie aanwinst!

1 like

Ik vind hier werkelijk niets saais aan te ontdekken. Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Blijft een gave klok !
Nu hebben we beide een 114060 van dezelfde verkoper … :wink:

1 like

Ik denk dat ik wel weet wie de verkoper is hahaha

Wellicht hebben we dezelfde smaak @Erik11, want die 114060 komt echt wel dicht bij alles wat ik in een horloge zoek. P E R F E C T. Genieten hoor! Gefeliciteerd :raised_hands:

1 like

Inderdaad erg saai… De moeite van het posten nauwelijks waard :wink:

1 like

Hi Erik, top horloge in alle opzichten. Veel draagplezier! Zelf zou ik gaan voor de 116610LN… :smile:

Gefeliciteerd :thumbsup:
Wereldklok !!, schitterend exemplaar…
Veel plezier ermee.
Pieter.

Een sub is zonder twijfel het meest veelzijdige horloge dat er bestaat, eigenlijk ben je nu gewoon klaar!

Mooi!

Gaaf hoor! Niet sparen is inderdaad het mooist. Hij mag best tonen dat hij gedragen en gebruikt is over 10 jaar. Ik vind de bracelet wel wat ielig in verhouding met het horloge, is dat normaal? Zijn daar nog verschillende opties voor?

Gave klok, lekker in evenwicht, mooie ceramic bezel, wat een beauty.

Gefeliciteerd

Super!
Nu ik dat zo zie en lees wil ik ook!
Ik ga sparen…

Geniet er van!

Bor

1 like

Mooi hoor, Een subndc altijd goed. Heb hem vandaag weer om (foto eerder gemaakt)

1 like