De pols, maar dan andersom: de sluitingen

Sluitingen om de pols van:
Sinn 103 st

Seiko SKX007

Seiko SNZG13

Grand Seiko SBGV011

Omega Speedmaster

12 likes

:joy:

1 like

nog maar eens wat erop gegooid

3 likes

die klok revisited

5 likes

13 likes

8 likes

8 likes

3 x raden Hans😉

5 likes

10 likes

Nog steeds geen antwoord, welk horloge is dit. Komt echt regelmatig langs op het HF en wordt ook nog eens gewaardeerd. Kom op experts? Weet heel zeker dat er 1 HF lid is die hem herkent :wink:. Je krijgt eeuwige roem he :grin:

volgens mij de ene

Brunmontagne natuurlijk :sunglasses:

2 likes

Nou, daar heb je het nou. Krijg je eeuwige roem. Benieuwd hoeveel dat schuift?

2 likes

4 likes

Dit is ook wel gaaf.

6 likes

Nee hoor, de eer is alles :grin:

2 likes

Nope, had hem wel voor de prijs willen kopen als die van Brunmontagne. Geen eeuwige roem dus :rofl:
Maar er komt nog wel over een tijdje een speciale @Brunmontagne aan voor een select groepje :wink:, wereld verbeteraars :smiley:
Haha, ik hou wel van raadseltjes. Zo heb ik er een hoop laten zoeken naar een Citizen die ik heb, niemand kon het raden haha.

1 like

De clasp van mijn Hydroconquest kwam buitengewoon ongelukkig klem te zitten tegen het metaal van een strandbed en was flink beschadigd.
Van het moment gebruik gemaakt om een nieuwe clasp aan te schaffen en meteen de dubbele-vouw-variant gekozen met duikextensie. De originele vouwsluiting zat soms wat vervelend en miste de extensie mogelijkheid (hoort eigenlijk bij een duiker). Daarnaast vind ik deze variant er stoerder uit zien. Ik ben tevreden, hopelijk gaat deze langer mee ook. De rubberen band is onverslaanbaar.

6 likes

10 likes