Sluitingen om de pols van:
Sinn 103 st
Seiko SKX007
Seiko SNZG13
Grand Seiko SBGV011
Omega Speedmaster
Sluitingen om de pols van:
Sinn 103 st
die klok revisited
Nog steeds geen antwoord, welk horloge is dit. Komt echt regelmatig langs op het HF en wordt ook nog eens gewaardeerd. Kom op experts? Weet heel zeker dat er 1 HF lid is die hem herkent . Je krijgt eeuwige roem he
volgens mij de ene
Brunmontagne natuurlijk
Nou, daar heb je het nou. Krijg je eeuwige roem. Benieuwd hoeveel dat schuift?
Nee hoor, de eer is alles
Nope, had hem wel voor de prijs willen kopen als die van Brunmontagne. Geen eeuwige roem dus
Maar er komt nog wel over een tijdje een speciale @Brunmontagne aan voor een select groepje , wereld verbeteraars
Haha, ik hou wel van raadseltjes. Zo heb ik er een hoop laten zoeken naar een Citizen die ik heb, niemand kon het raden haha.
De clasp van mijn Hydroconquest kwam buitengewoon ongelukkig klem te zitten tegen het metaal van een strandbed en was flink beschadigd.
Van het moment gebruik gemaakt om een nieuwe clasp aan te schaffen en meteen de dubbele-vouw-variant gekozen met duikextensie. De originele vouwsluiting zat soms wat vervelend en miste de extensie mogelijkheid (hoort eigenlijk bij een duiker). Daarnaast vind ik deze variant er stoerder uit zien. Ik ben tevreden, hopelijk gaat deze langer mee ook. De rubberen band is onverslaanbaar.