De postbode

Deze ochtend kwam de postbode met iets wat ik einde afgelopen week in Engeland besteld had. Met moeite open gekregen:

Kwam er dit uit:

Een reisetui voor twee horloges, een NATO-bandje en ballpen met bamboe omhulsel. Na openen van het etui kwam een snelle vogel tevoorschijn:

Als ik een aantal schakels heb verwijderd zal ik een wristshot maken. Als laatste een foto gepikt van de TF-site.

Hoe vinden jullie deze Speedbird III, die een homage is aan de IWC Mark XV?

Heb al meerdere horloges van Eddie gehad… Timefactors is gewoon oke, precista en speedbird zijn top. Erg mooi vind ik “Great Britain” op de plaat :slight_smile:

Moet alleen wennen aan de stompe wijzer (net als op mijn helaas verkochte B&R Demineur)

Hier ga je veel plezier aan beleven!

leuk overigens dat je er nu een bamboe pen bij krijgt… nooit gehad van Eddie :slight_smile:

Van harte. Precistas zijn altijd leuk.

Heb ik verdorie geen passend schroevendraaiertje!

Ik vind het een mooi ding (tu)

Ik vind het een mooie klok,lekker met een stalen band en een mooie wijzerplaat (tu)
Alleen de diameter vind ik wat aan de kleine kant.

Felicitaties met deze aanwinst!

Ik heb geen zware polsen. Voor mij is 39 mm een goede maat…

Het blijft een mooi horloge, maar of ik aan die stompe wijzer zou kunnen wennen?
gefeliciteerd, die band is ook echt super.

Mooi is deze, hoewel ik hem zelf misschien nog mooier zou vinden op leer. Ik vind het trouwens juist wel prettig dat dit soort klokken ook wordt gemaakt voor mannen met een smalle pols (zoals ik). Topaanwinst (tu)!

Altijd leuk zo’n uitpaktopic.
Mooie klok.

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwist(tu)

Bedankt voor de feli’s
Schroefjes aan weerszijden van de massieve schakels en ik heb er geen schroevendraaier(s) voor…

Errug mooi!

Eddie heeft goed spul, heb eens een PRS-3 ltd ed gehad.
Aan de jouwe vind ik vooral de brushed finish mooi een de geblokte schakels in de band.

Veel plezier ermee!

Top klok! Niets dan lof over gehoord, en hij staat ook nog op mijn lijstje :wink:
Het setje ziet er ook goed uit, echt overcompleet.

Veel plezier ermee (tu)

Mooi spul bij timefactors (tu)

Gefeliciteerd met je strakke aanwinst.

Mooi klokje, veel draagplezier.

Na uit de polsband aan weerszijden 3 schakeltjes te hebben weggehaald is hier een eerste polsshot van de Speedbird III. Mooie lumen. Datum iel.

ik hoor hier alleen maar goede verhalen over !

Blijft mij (ondanks die wijzer) ook trekken hoor.