De presidentiële watch (artikel nieuwsblad 21/11)

Voor onze Nederlandse vrienden, vandaag in Belgische krant.

Leuke anekdote, Poetin wordt door fabrieks arbeider gevraagd zijn blancpain léman weg te geven als souvenir bij bedrijfsbezoek.
Wat een baas :star_struck:

Uploaden: E79117EB-E71C-4C88-8A2D-DCF04C2D106C.jpeg…

26 likes

Leuk stukje om te lezen, dank voor het delen!

Leuk stukje voor de zaterdagochtend, bedankt👍🏻

Pfoe, wat een uitspraak bij het stukje van Sarkozy. Jacques Séguéla “Al wie 50 is en geen Rolex bezit, is mislukt in het leven”.

Gelukkig heb ik nog even, maar ik gok dat in mijn collectie eerder een JLC, Ulysse Nardin, Moser of Patek zit, als een Rolex…

2 likes

Als je Rolex nodig hebt om te bepalen of je leven geslaagd is of niet, ben je best een sneue patat!

Leuk artikel en bedankt voor het delen.

6 likes

Precies, Die Bill Gates, Jeff Bezos en Mark Rutte dat zijn ook maar gefaalde gasten natuurlijk…

Ik zou eerder zeggen ‘Als je op je 50ste geen Rolex ‘zou kunnen betalen’ dan ben je gefaald in het leven’

het bezit is overtrokken…

Quem interfere no destino dos outros, nunca descobrirá o seu

Bron: De alchemist (1988)

3 likes

Ik wil daar toch wel de nuance aan toe willen voegen dat als je een relatief normaal leven hebt gehad in een land als Nederland.

Vergeet niet dat de meeste mensen in Nederland bij 5% van de rijkste mensen ter wereld horen. En zelfs in Nederland zijn er mensen die door tegenslag geen Rolex zouden kunnen kopen op hun 50e. Dat heb je niet altijd volledig zelf in de hand gehad.

Ik denk ook dat je zelf bepaald of je gefaald hebt in het leven, of juist geslaagd. Sommige mensen zijn al blij dat ze er überhaupt nog zijn om hun 50ste te kunnen vieren. Anderen hebben een geslaagd leven naar hun maatstaf, maar zijn zo arm as een pier. Laat vooral anderen niet je maatstaf voor jou bepalen is denk ik een van de belangrijkste levenslessen die ik mijn kinderen mee ga proberen te geven.

8 likes

Leuk artikel! :+1:

Toch knap voor iemand die volgens de Russische staat zelf iets meer dan 110k aan inkomsten had in 2019 :joy:

1 like