Waarom werk je dan samen met deze mensen:
Oprechte vraag.
Waarom werk je dan samen met deze mensen:
Oprechte vraag.
zitten al jaren in de business en zijn goed in hun werk maar niemand weet met 100% zekerheid te zeggen of de wijzerplaat echt of aftermarket is
mijn gevoel zegt aftermarket(maar extreem goed) maar wellicht weet iemand het hier wel te vertellen met zekerheid
Is misschien een trip naar de AD te doen ? Of anders naar vintage watches in Amsterdam ?
Ik kan me niet indenken dat die hier verstand van hebben.
Dat zegt mijn gevoel dus ook . Maar gevoel hè, dus zonder enkele onderbouwing.
Een no lume T Swiss made T zou kunnen (bijvoorbeeld voor de Japanse markt ivm regulering van tritium/radioactief materiaal) maar daar horen sowieso dan ook no lume wijzers bij dus dat matchende ben ik het niet mee eens.
Ik ben verre van een kenner om te weten of er een T Swiss Made T champagne tapestry is gemaakt maar dat kan je vast zelf uitzoeken als het je werk is
Lijkt mij een echte.
wel vreemd dat er geen lume op zit. wellicht er afgehaald of er nooit opgezeten.
Heb net zoals bovenstaande geen zin om het helemaal uit te gaan zoeken voor een handelaar.
Tsja, er is natuurlijk wel een giga hoeveelheid kennis aanwezig op dit forum, en als men daar gratis gebruik van kan maken
Heb wel waardering voor het eerlijk voorlichten van zijn eventuele klant.
Ik vind t wel eng dat een handelaar op HF komt vragen of z’n klok origineel is. Boezemt niet zoveel vertrouwen in.
De handelaar vraagt niet of “de klok” origineel is. Wellicht even beter de vraagstelling lezen?
Ik verkoop vloeren. Zit zelf net geen 5 jaar in het vak. Heb collega’s met 30 jaar ervaring die mij voor advies bellen. Dat betekent niet dat ik alle kennis in pacht heb. Ook ik vraag, in mijn branche, andere “kenners” om advies.
Uhu. Dus geen anonieme forummers.
Herinner me even geen vloer bij je te kopen.
En dan zou het forum op basis van foto’s een oordeel moeten vellen, terwijl de echte vaklieden dat niet kunnen met de wijzerplaat in handen? Bizar
Als hij een onderbouwd advies krijgt, is dat toch prima.
Dat zuur doen op handelaren is ook een dingetje hier. TS twijfelt, mensen om hem heen twijfelen. Dan kan hij toch hier vragen of iemand een idee heeft? @EON85 zegt of vraagt helemaal niets geks of verkeerds.
Zeker! Zou niet weten waarom niet, zelfs.
Er zit hier op dit forum heel veel, en soms hele specifieke, kennis. Zo raar om het hier te vragen vind ik het niet, eigenlijk
Hou toch is op man. Negatief gedoe…wat is jouw bijdrage hier dan? Behalve stemmingmakerij. Laat de beste man toch gewoon zijn vraag stellen, kennelijk twijfelt iedereen dus waarom hij niet.
Het is beter dan met twijfels doorschuiven.
Maar een handelaar vraagt in de regel een premium vanwege zn reputatie en ervaring tov een particulier.
Als TS het horloge als particulier verkoopt heb ik er geen moeite mee.
Jouw reactie voegt ook niet veel toe he.
Ik vind het wel raar. Als je er als pro’s niet uit komt, ga je met je vraag naar een erkend expert. Met diens uitspraak kan je ook iets t.o.v. een klant.
Jouw reactie voegt ook niet veel toe he.
Jij begon.
Er zit hier op dit forum heel veel, en soms hele specifieke, kennis. Zo raar om het hier te vragen vind ik het niet, eigenlijk
Dit. Laat iemand lekker een vraag stellen op een forum met veel kennis. Ga daar niet zuur over doen.
Dacht dit is leuk om ff naar te kijken als horloge liefhebbers daar inderdaad zelfs horlogemakers en handelaren die al jaren in de business zitten er niet uit komen. DE WIJZERPLAAT!!!
Je weet nooit wie er op een forum zit en daar is een forum toch voor??.
Voor de mensen die inhoudelijk meegekeken hebben of deze dial echt op aftermarket is bedankt!! Dat was de insteek
Al dat gemekker en commentaar heb je weinig aan maar schijnt bij een forum the horen . Ik dacht dat het leuk was om hier met liefhebbers naar te kijken / over te hebben
Definitie forum: groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie
Ik knal er een andere in waarvan ik zeker ben dat ie echt is en deze gaat in de bak tot ik iemand ken die er uitsluitsel over kan geven(en nee de AD kan nog geen pepernoot van een kastanje onderscheiden meestal)