deze binnen gekregen. mijn eerste ingeving was goed. Tijdens het maken van de fotos vielen me echter een paar dingen op. Toen wist ik zeker nep, naar paar mensen doorgestuurd. Eerste ingeving ook after market maarrrrr, hij is ook wel weer zo goed gemaakt dat je je af gaat vragen wie er zoveel tijd in een relatief goedkoop plaatje gaat steken. Hij komt uit een echt matchende 16013 uit 1985. Horlogemaker en polijster zijn ook niet zeker
Ik denk niet dat hij nep is… maar wellicht is hij in het verleden opnieuw opgemaakt. Lume mist en volgens mij horen de halve streepjes tussen de seconden ook niet. Tekst van superlative chronometer is ook wat breed afgedrukt zo te zien
Ik heb net een op chrono24 gekeken naar Tapestry dials. En ze hebben volgens mij allemaal lume dots. En zie ik wat lijmresten langs de 11 uur marker op de 2e foto?
ik ben handelaar en werk dus ook met een polijster en horlogemaker en die zijn allebei ook niet zeker. ook naar paar andere mensen gestuurd en niemand is 100% zeker dus wilde weten of er hier iemand wellicht met voldoende kennis zit om uitsluitsel te geven
ben handelaar, deze thread gaat niet om het geld maar ik wil zeker weten dat hij echt is voordat ik hem te koop zet. of als ie AM is dan vervang ik hem door een echte plaat
maar zou het ook doodzonde om een echte plaat de prullenbak in te gooien
het gaat niet om het geld in of ik de wijzerplaat erin laat zitten of hem door een andere vervang boeit me niet. maar ik wil geen klanten een horloge verkopen met een after market wijzerplaat en ik bedoel ook met het geld dat als ie vervangen moet worden door een echte dan doen we dat. maar niemand weet tot nu toe echt of nep, dat wil ik gewoon graag weten