De revival van de TUDOR Submariner!!

Doe mij deze maar.

15 likes

Sheesh deze is lekker zeg. Heel hoog op de wishlist dit.

1 like

https://www.nu.nl/formule-1/6354340/formule-1-team-racing-bulls-met-knalroze-auto-aan-de-start-in-miami.html

Ik gok op een knalroze Ceramic BB

6 likes

:rofl:

1 like

Toch een chrono dus, met carbon kast.

Prijzig :sweat_smile:

Meh.

Tudor W&W 2026

7 likes

Zal wel niet gaan nu gebeuren

1 like

De return

5 likes

Zou niet weten hoe je dit modern zou evenaren? Ik hou t bij de vintage

18 likes

Mooi geschreven en erg informatief stuk, geeft zeker een mooi gevoel bij dit merk en staat nu ook mijn radar.

1 like

Ik denk dat een nieuwe Tudor Submariner nooit meer gaat gebeuren. Tudor heeft de Black Bay lijn in verschillende maatvoeringen die qua ontwerp erg leunt op de vintage Submariners uit de jaren 50, 60 en 70.
En de Pelagos in meedere varianten die meer ontwerptaal hebben van de moderne Submariners/Seadweller horloges. En met de Pelagos FXD een milspec achtige Sub.
Dichter dan bovenstaande voorbeelden gaat het niet bij een Tudor Submariner komen.

4 likes

Dichter bij een nieuwe tudor sub als dit ga je denk nooit komen (oude sub met service luminova plaat en wijzers).

11 likes

Nog meer verwachtingen :thinking:
https://timeandtidewatches.com/wp-content/uploads/2025/03/Tudor-Black-Bay-GMT-Blueberry.jpg.webp

5 likes

Never ever, EVER, going to happen.

Gaat nóóit nóóit nóóit gebeuren dat Tudor een Submariner gaat re-releasen

No f******g way

Ik denk ook niet dat er een re-release van de Tudor Submariner komt, Tudor heeft daar namelijk weinig aan. Ze hebben al de Black Bay, die sterk geïnspireerd is op de vroegere Submariners, en de Pelagos, die qua tool diver gevoel ook al behoorlijk dicht in de buurt komt. Maar een horloge met letterlijk Submariner op de wijzerplaat zie ik niet snel gebeuren.

Voor iedereen die zo graag een Tudor Submariner wil, er staan er genoeg moois te koop, bijvoorbeeld op Chrono24 of Wristler. Ik zou zeggen koop een mooie Tudor 79190 of 79090 of een van de vele andere referenties, zo mooi als toen gaan ze ze niet meer maken.

10 likes

Belang heeft ook altijd mooi aanbod vintage Tudors. Los van de prijs. :upside_down_face:

2 likes

Deze, maar dan modern :yum:

6 likes

@APMV Dat zou wel heel gaaf zijn, maar ik ben bang dat tudor er dan zo iets als dit van maakt

5 likes

@APMV en als ze misschien in een gekke bui zijn maken ze wel zo iets als dit maar ik denk dat de kans klein is

8 likes