Wel jammer dat ze die faux-rivets houden. Die zouden van mij er wel af mogen
100 jarig bestaan vieren met een Tudor boek en de revival van de submariner ![]()
Is dat groen goud?
ziet er niet uit ![]()
Dan hoop ik wel dat ze de kleuren wat strakker houden dan in deze abominabel slechte AI render. Dat geelgoud is bijna op het groenige af. Ik krijg daar bijna brokjes van in de mond. Brrr.
Eens! Ik ga ervan uit dat ze de kleur van de reguliere 41 mm aan zullen houden. Deze heb ik nu:
Superding, maar toch wat topzwaar door het formaat van de kast.
Een TT 54 of TT 41 METAS dan ben ik verkocht. Maar tudor kennende, gezien wat ze hebben gedaan met de 18k 58, zullen ze dan wel weer onreele prijzen vragen
Ja leuk, een Tudor van 18k met een scheve lume pip en de Tudor badge op de dial die 12 graden uit het lood staat ![]()
Allemaal handwerk hè!?
Ja, door iemand met een krat Heineken en een strip valium op
Die blauwe maar dan in de 54 daar loop ik wel heel warm voor
Meermaals omgehad. Ook de nieuwe ultra. Kasten te dik en net uit proportie. de 39mm omgehad: de sunburst op dial en bezel is -precies- wat ik niet wil, ondanks dat ie platter is.
Blijf er terugkomen, en vind het enorm gaaf spul de pelagos, ook die zelf rekkende bandsluiting in de normale uitvoering zit zoooo lekker comfortabel, maar proportioneel is het net een mis voor mij.
Nu dus eigenaar van titanium CWC diver. Lekker plat. Lekker tooly. geen sunburst.
Wat ik nog het mooiste vind aan het voortbestaan van dit topic is dat het een prachtige illustratie is van hoop die het steeds maar weer wint van de ervaring.
Men heeft dan ook 1 jaar de tijd om te bekomen van de desilutie.
Om dan terug full force een ideale Tudor Submariner bij elkaar te dromen, die er dan natuurlijk weer niet komt.
Ik begrijp niet goed waarom mensen denken dat een goedkopere Sub met Tudor op de plaat interessant is voor Rolex/Tudor. Bovendien zit het Tudor gamma al bomvol duikers die eigenlijk exact dat zijn; goedkopere Subs.
En als ie dan wel komt (not going to happen) dan gaat ie 6/7k kosten en klaagt iedereen straks weer dat ie te duur is.
Ik denk dat je de humor er een beetje van moet inzien, het is het zelfde als de zoektocht naar t monster van Loch Ness , hoop doet leven maar stiekem weten we allemaal de uitkomst al ![]()
Daar koop je tegenwoordig al een hele mooie echte Tudor sub voor…
Ik had ook deze overwegingen, ook omdat ieder watchblog en iedere influencer dit zo benadrukte.
Ik heb hem nu echter iets meer dan een jaar, en afgezien van juwelierslicht en heel fel zonlicht zie je die sunburst bijna niet.