De revival van de TUDOR Submariner!!

Volgend jaar misschien!! :pray:

5 likes

Zeker speciaal voor jou :facepunch::facepunch:

1 like

Al iets duidelijker.

13 likes

IMG_9854

Nee hoor. Maar ik had gehoopt op een P39 in een FXD blauw jasje dus moet het nog even verwerken. Ben benieuwd hoe hij in het echt oogt.

2 likes

Misschien daarom dat half het HF zijn BB58 te koop heeft gezet de voorbije maanden / weken😅…

Snel even gezocht maar kan hem ook niet meer vinden :thinking:… Deze lijkt vervangen door de BB54.

Als dit effectief zo is ben ik toch licht benieuwd wat dit met de 2dehands prijs gaat doen voor de blauwe BB58.

1 like

Weiinig hoeveel denk je dat er verkocht zijn, en anders heb je hem toch te snel verkocht :innocent:@Hieronymus1

1 like

Leg eens uit :wink: Waarom ligt de bovenzijde van de lug en de end-link niet gelijk?

Ik heb mijn blauwe BB58 gekocht om te dragen.
En dat ga ik de komende jaren met even veel plezier doen, ongeacht de waarde :innocent:.

Maar dat maakt me niet minder benieuwd :joy:

12 likes

Het is geen Rolex.

1 like

Pfft en zo vieren ze bij Tudor dit jubileumjaar, wat een aanfluiting

2 likes

Future classic! :raised_hands:

Noem maar eens een andere Tudor duiker zonder sunburst.

10 likes

Misschien hadden ze wel taart op het hoofdkantoor? :joy:

5 likes

Dacht dat je hem niet meer had,foutje :pray:,idd blijven dragen,is een super mooi en fijn horloge :facepunch:

1 like

Overdrijven is ook een vak. Het is maar een horloge(merk). Sommigen doen dan net alsof er persoonlijk leed wordt aangedaan.

1 like

Eigenlijk,heb jij je SUBMARINER al :boom: :boom:

3 likes

Potverdikkie… je hebt gelijk :face_holding_back_tears: Dat ik dat nu pas zie?? :crazy_face:

2 likes

Ik verwacht niet zo veel, stiekem hoop ik dat die keldert. Dan sla ik wellicht toe.

FXD

Pelagos

Pelagos LHD

9 likes

Is toch een reedition zo een blackbay van oud ijzer vintage. Die hadden dat ook niet. :joy:

Kijk deze bb 58 heeft dat ook niet

3 likes

Haha dat gevoel heb ik ook altijd in dit topic

2 likes