Ik vind hem wel leuk. Ideaal zomerhorloge om op vakantie op rubber te dragen.
Mn zus is geen horloge liefhebber ![]()
Maar is ze wel lelijk blauw?
Is die nieuwe 58 ook op oyster leverbaar? Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ze eindelijk de bezel en kroon hebben aangepast. Dat stoorde me echt enorm. Alleen al voor die reden vond ik de 54 een mooier horloge
Ook niet ![]()
Dibs als hij weer weg gaat Ed!
Hoezo? Ik vind zowel de Monarch als de Royals leuk.
Sterker nog, de Monarch is de eerste fatsoenlijk ontworpen en afgewerkte kast die Tudor de afgelopen 25 jaar heeft gemaakt.
Het is zo net de Blueberry van R…met een blauwe dial.
Die kleur deed het in de zomer altijd wel erg goed. ![]()
Leuk, maar dat is eigenlijk niks speciaals .
Het is nu een super speciaal jaar voor hen dus ik vind dat ze ‘alles’ uit de kast hadden kunnen trekken:
Bubble back, big rose en smile op de wijzerplaat en speciale jubilee gravure op de deksel bijvoorbeeld
Tijden veranderen. Waarom zou je niet iets nieuws kunnen maken als je 100 jaar actief bent.
Zie je het liefst bij Mercedes ook een oud model terugbrengen bij het 150 jarig bestaan? Iets met een benzine motor tegen die tijd?
Deze als resto-mod, maximum snelheid 15 km/u. Ik zie het wel voor me als park-scooter.
Het is Tudor. Hoe lullig het ook klinkt, dat merk is niet opgericht om speciaal te zijn. ![]()
Ik begrijp het wel hoor. Ik vond het rose logo en de smiley teksten ook veel toffer. Maar ik weet niet of je voor dat soort heroplevingen bij Tudor moet zijn, in alle ernst.
Die is ook lekker, idd! Maar echt wel 'n maatje groter.