Mocht er een Tudor aub komen, welke maat vinden jullie dan wenselijk?
Een 42 mm a la Pelagos, liever een 39 mm a la Bb58 of toch liever 40mm?
Mocht er een Tudor aub komen, welke maat vinden jullie dan wenselijk?
Een 42 mm a la Pelagos, liever een 39 mm a la Bb58 of toch liever 40mm?
39 a 40mm. Maar alles ligt aan de kast, lugs en dial. Maten op papier zeggen me tegenwoordig niet meer zoveel. Kan soms zo verraderlijk zijn.
Ik prefereer dan toch een 40mmā¦vind de 39mm BB misschien net aan de kleine kant dus een gevoelsmatig iets groter maatje zou mijn voorkeur hebben
Ben erg benieuwd.
Gaat nooit gebeuren, helaas en uit het diepste van mijn hart!
Ondanks de plannen die ik heb weet ik niet als er Tudor sub er komt en de maten en prijs kloppen en die zonder datum venster komt of ik me kan inhoudenā¦
40mm pelagos en dun!
Ben benieuwd. Dit kan heel vet worden als ze het goed doen
Dan is mijn volgende vraag: ALS t gaat gebeuren. Wat vind hf een goede prijs?
Ergens tussen de Bb58 en de Pelagos in of zouden jullie meer willen betalen dan de Pelagos en zo ja hoeveel?
Even ter referentie:
Tudor BB58: 3.470 euro
Tudor Pelagos 4.320 euro
Rolex Submariner: 7.700 euro (grijs 12.000 euro)
Dus ik denk rond de 5.000 euro list? 8.000 euro grijs de eerste 12 maanden.
Als het daadwerkelijk een nieuwe sub wordt, kunnen vanuit het HF een collectieve bestelling plaatsen, met korting natuurlijkā¦
Doen we! Was bij de Rolex Submariner ook al zoān succesverhaal.
Ik hoop t niet want dan zit je heel dicht bij een Rolex op list.
Maar aangezien de giga hype die t gaat opleveren die veel langer zal aanhouden dan de Bb58 zou ik er niet van staan te kijken.
Maar ik zou 5k net wat te gortig vinden. Weet niet of ik t ervoor over heb. Ik ga er van uit dat t uurwerk t zelfde zal zijn als de Pelagos/58. Hoop wel op een easylink achtig iets in de band.
Nou, ik hou morgenochtend toch maar de berichten in de gaten. Ik was sceptisch maar een nieuwe Sub zou zomaar kunnen! Dan laat ik ook direct alles vallen op mijn werk en ren ik direct al bellend richting AD!
Altijd wel een gedoe om een AD uit te leggen wat je wilt reserveren. Ik heb het idee dat ze altijd flink achter de muziek aanlopen. Of ze houden zich van de domme.
Wacht dan toch maar even tot 1300hr morgen, wordt dan pas voorgesteld (gebaseerd op de vorige release kan dit ook 1307hr zijn)
leaks in onderzeeƫrs zijn een slecht idee
Hoe lang het ook mag duren, dat heb ik er echt voor over!
Check! Maar waarschijnlijk gewoon vanaf 7 uur morgenochtend van ongeduld!