Ohhh heerlijk dit!
Met veel plezier dit topic gevolgd
Ohhh heerlijk dit!
Met veel plezier dit topic gevolgd
Man wat een ellende, had op zān minst een BB58 formaat verwacht!
Ook echt de tekst Black Bay op de dial
Wat een anti-climax/deceptieā¦
Nee meer iets vanā¦Komt Tudor nog met een Subā¦
Vind het vooral opvallend dat er zoveel forumleden lijken te vallen over de pre order. Dat deze Tudor nu tegenvalt en mensen de pre order willen annuleren is dat toch hun eigen zaak? Dat is nou eenmaal het risico wanneer nog niet bekend is welke werkelijk wordt gelanceerd en wanneer een AD deze mogelijkheid/ optie wel mogelijk maaktā¦
Ook ik heb overigens aangegeven dat dit m helaas niet is voor mij⦠En nee; dat heeft hier niets met āsnel geldā te maken, maar met het feit dat ik oprecht hoopte op een Sub en daar nog wel wat spaargeld voor wilde aanspreken
Hadden ze er maar een BB58 Ceramic van gemaakt. Oké, niet waar ik zat op te wachten, maar toch wel weer maar eens ander kastmateriaal⦠en ziet er wel stoer uit. Enkel jammer dat alle laatste aankondigen steeds zonder bracelet zijn.
Welke lijst? Ik kom er niet eens op.
Als iemand op de lijst staat voor deze nieuwe ceramic kan die mij een pm zenden. Dank!
Vraag het voor een vriend.
Epic crash, zeker goed vergelijkbaar met de crash van de hype train
Ik vind 'm best cool hoor. Full ceramic duiker met METAS inhouse uurwerk voor 4.5k.
Not bad at all.
Waar wordt die keramiek van gemaakt? Ik hoop niet dat dat ook gebakken klei blijkt te zijnā¦
Eens. De omega seamaster full keramische kast tegenhanger is 7-8k geloof ik. Dus het is best een prima waarde propositie.
Al had ik deze liever in het BB58 formaat gezien, maar goed. Ik denk dat ze dit model ook waarschijnlijk richten op een andere doelgroep, welke enkel op zoek is naar een luid horloge die er stoer uit ziet.
Kuch Hublot doelgroep, kuch
Nieuwe release!
Wait whutā¦
Gaaf, dus toch een Tudor Submariner!
Hou op -Stef 2021
Mij valt net nog iets op.
De naam Black Bay staat nu op de dial met āMaster Chronometerā er onder. Is zowel COSC als METAS gecertificeerd.
En dit is het eerste horloge van Tudor volgens ISO standaard 22810:2010
Die vond deze nieuwe Submariner ook mooier dan die oude rommel hoorde ik hem zeggen.
Vette release!
Lijkt me echt een geweldig uurwerk en METAS gecertificeerd. Gaaf hoor!
Interessant ook voor de toekomst, deze Tudor wordt nu dus aan strengere eisen onderworpen dan Rolex. Zou Rolex binnenkort ook voor METAS gaan?
Dus van harte @lasteraar, @TheWornWatch, @Petteflet. Wanneer krijgen jullie hem geleverd?
Ik vind het een heel knappe release, zeker als je de prijs bekijkt en dan even de concurrentie ernaast legt. Mooi dial design ook.
He ik heb niks aanbetaald he. Enkel vrijblijvend en veel te laat een mailtje gestuurd naar de AD.
Ik heb trouwens nieuws. Tudor komt in september met de M.N. Mark my words.