Schitterende release! Ik dacht even “mwah, vrij doorsnee” tot ik de sunburst zag op de plaat en bezel. Dat maakt hem net weer wat specialer.
Had ik geen 58 gehad, ik stond al bij de AD
Schitterende release! Ik dacht even “mwah, vrij doorsnee” tot ik de sunburst zag op de plaat en bezel. Dat maakt hem net weer wat specialer.
Had ik geen 58 gehad, ik stond al bij de AD
Dit is inderdaad één van de betere releases van het jaar. Leuk!
Tja, dit dus
Sunburst op een Pelagos… Neen…neen…neen. Wat zonde want verder perfect.
Waarom? Persoonlijke voorkeur. Juist het matzwart was zo passend bij de Pelagos. Understated tool watch.
No date en 39mm is wel top.
Benieuwd naar de irl pics…dan kan ik pas echt een mening geven.
@Watch2Morrow @lasteraar @EES16 van harte!
Tja , niet gewend op de Pelagos . Die had natuurlijk altijd die matte uitstraling maar…wil m wel hoor
Gadsammies wat boeit die sunburst “het hoort zo” is bij Tudor geen argument. Het staat hem goed, dus waarom niet!
En die full lume indices
Wat Daffie zegt! Maar ook ik vind hem prachtig hoor. Mooier dan de FXD? Dat weet ik nog even niet.
FXD in het zwart, 40mm zou voor mij ultiem zijn.
Gr, HJR
Er klopt echt veel aan deze pelagos.
Heeft de tudor sub toch eindelijk een waardige opvolger.
Ik denk het niet. Die kan je vast noteren.
Cool, 39 mm eindelijk!
Maar heeft deze nu wel of geen sunburst?
Wel
Zie de foto’s paar posts boven je reactie.
Misschien omdat hij heel snel is. Denk dat deze moeilijker te krijgen wordt dan een FXD. Misschien als de economische crisis zich nog veel verder verspreid maar denk dat het voor de koopkracht van de kopers van dit horloge wel meevalt
We gaan het zien.
Ik probeer het over een tijdje wel. Eerst maar eens zien hoe die in het echt is.
Ik denk wel vet
Maar hij heeft
Connecties.
Hahahaha
Heerlijk dit
Jij zit echt in mijn top 3 van kaasboeren