De revival van de TUDOR Submariner!!

Fantastisch gaaf horloge…als ie ooit nog eens in staal komt dan koop ik 'm !

1 like

Helemaal eens :blush:

2 likes

Al denk ik wel dat Tudor best wat logische en juiste stappen maakt qua toegevoegde waarden per release.

Ze hebben daar ook nog wel veel ruimte natuurlijk waar Omega dat wel een beetje uitgespeeld heeft.

Iedereen heeft gelijk toch want een ieder ervaart zijn tudor mooi zoals die is. :smile:
Ik laat vooralsnog alle huidige tudors voorbij gaan en blijf als een trouwe hond gewoon wachten totdat Tudor weer met een vintage look van de Submariner uit laten we zeggen 1959 komt :wink: En komt die niet dan blijkt toch maar weer dat ik echt een trouwe hond ben :smile:. Maar wacht natuurlijk ook op de Rolex sub op staal!

2 likes

Euhm, dit is toch gewoon de zwarte Pelagos zonder date en iets kleiner?
Zal hem even aan m’n vriendin laten zien! :wink:

1 like

Echte mannen vertellen andere mannen niet wat mannelijk is, die zijn het.

3 likes

Dus helemaal in staal?

Was een grapje joh. Loop zelf met een 35mm Cartier Santos Medium…

Ik vind wel dat een Pelagos een matte stoere toolwatch was. Dus die sunbrust is vast mooi. Maar in deze combi moet ik het eerst eens zien.

Ja

1 like

Weet ik toch. :kissing_heart:

1 like

Idd, de sunburts weet ik ook niet :thinking:

Maar het is sowieso een perfecte nieuwe , wordt de FXD misschien toch nog sneller gewoon haalbaar :joy::+1:

Precies, dat werkt! :joy: :+1: Mijn vriendin vond de Speedmaster en Submariner ook best op elkaar lijken. Allebei zwart enzo.

7 likes

Ik vind t allemaal niet zo super kwa veranderingen , een duiker die mag van mij wel iets groter , en hij was super mooi mat en nu sunburst,zoals t was is het mooi nu is het een beetje een inclusieve pelagos.

1 like

In elk geval mooier dan alle black bays bij elkaar.

Die zijn nu het haasje … :nerd_face:

4 likes

Is de fxd dan te verkrijgen? :nerd_face:

1 like

Eens.

18 likes

Vond mijn Pelagos al altijd iets te dik en ook wat aan de grote kant. Misschien is dit wel een waardige opvolger? Zonder datum is prima voor mij, 39mm lijkt me top. Die Sunburst moet ik even in het echt kunnen beoordelen. In alle eerlijkheid is de wijzerplaat van de gewone Pelagos nu ook niet zo spannend, maar of dit dan beter zou zijn? Die nieuwe clasp wil ik ook even zien/voelen.

1 like

Sunburst van de bezel vind ik wel cool. Wijzerplaat is altijd afwachten.

Maar goed. De introductie is door een vrouw, dus het zal ook wel een vrouwenhorloge zijn. prima om af te wassen…

5 likes

The womens Pelagos :ok_hand:t2:

1 like

Moet hem natuurlijk eerst in het echt passen en zien, voordat we kunnen concluderen dat de Pelagos de BB58 kan verslaan :grin:

2 likes