De revival van de TUDOR Submariner!!

De afmetingen spreken mij wel aan. En de bezel vindt ik erg tof. Wanneer komen ze met toffe kleurtjes?

1 like

Mooi inderdaad.

5 likes

Zou ook nog eens leuk zijn als Rolex met een rubber strap komt voor de submariner en seadweller…

Bij rolex noemen ze dat gewoon glossy… ipv mat.

Kom op zeg. Vroeger waren ze maar gewoon 37-40 mm. Sinds een jaar of 11 zijn ze pas flinker.

5 likes

Passen en meten = weten. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten.

2 likes

Ik hoop al jaren op een stalen Rolex met Oysterflex. Dat zou een ultieme zomer beater kunnen worden.

Maar dat gaan ze nooit doen om voor de hand liggende redenen.

1 like

Moet wel lachen om die maat discussie.
De Tudor GMT was te groot aldus de menigte, deze is weer te klein :face_with_raised_eyebrow: :rofl:

5 likes

Als ze het zouden doen kan je hem hoogstwaarschijnlijk niet 1,2,3 kopen :rofl:

Ik om de datum, als er een datum op had gezeten was de wijzerplaat niet in balans geweest nu omdat die ontbreekt.

1 like

Daar heb je een punt. Maar zoals je weet ben ik voor die tijd nog te jong :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Op verschillende real life foto’s lijkt de brush van de band en kast een stuk meer te glimmen dan het vorige model. Het lijkt wel chrome ofzo.

Benieuwd of dit in het echt ook zo is.

6 likes

Perfect! Hoop hem ooit te bemachtigen. :open_hands:

Klopt. En ik vraag mij dus echt af of het inderdaad echt gaaf is.

Jij mag het te klein vinden, dat is smaak, maar het is een feit dat dit absoluut niet een te klein horloge is voor zijn bescheiden pols en armen.

2 likes

Met een Seiko ook……

4 likes

Die komen wel, wedden dat ze dit uit gaan melken als het aan slaat, en terecht :wink:

Die blijft gewoon gaaf! De nieuwe Pelagos is wat generieker :blush:

2 likes

Het is echt een super goede release van Tudor dit! 39mm is echt the sweet spot voor nagenoeg iedereen en eindelijk een diver van hun die een beetje shined. En de taper van de bracelet ziet er ook erg goed uit. En geen rare rivets zoals op de BB.

De reden dat ik nooit een Tudor heb gekocht (ik heb al meerdere keren de Pelagos en Black Bays omgehad en getwijfeld) was dat ik ze altijd te mat en daardoor net te saai vond. Dat hebben ze nu dus mooi opgelost.

En voor iedereen die dit te klein en te shiny vindt, de gewone Pelagos bestaat ook nog gewoon :smile: Dit is voor iedereen die de gewone Pelagos niet wilde (en voor anderen ook natuurlijk).

11 likes

Oeh, oogt best klein op zo’n vrouwenpolsje :joy::upside_down_face:

Verder best een shiny horloge.

Wanneer komt de stalen blauwe variant :grin:

1 like