De revival van de TUDOR Submariner!!

Ook mooi. Moet het even in het echt zien denk ik. Enig idee of de lume beter is op de Pelagos?

3 likes

Zonder twijfel. Pelagos is een schijnwerper aan lume

4 likes

Euh… wat? Hoe weten ze dit?

ps het horloge doet wel iets kriebelen bij mij.

1 like

Die zit wel goed…:sunglasses:

8 likes

Uiteraard heb jij ook een Pelagos gehad :rofl:. Ziet er top uit idd!

Ik druk me niet zorgvuldig uit idd. Ik sta op de wachtlijst en ze verwachten dat dit wel 8-12 maanden kan duren

3 likes

Heb mij daar ook op de wachtlijst gezet, zelfde gehoord wat betreft de 8-12 maanden. Heb ik ook nog wat tijd om wat meer te sparen.

Wat een schitterend horloge zeg. Perfect maat en de bezel vind ik met name erg fraai. Ben benieuwd!

1 like

Super gaaf horloge! Echt het topstuk van tudor als je het mij vraagt.

ik ga weer in mijn hoekje verder huilen dat hij maar 39mm is

3 likes

Potverdorie, wat een morgen zeg. Ben ik eens een dag niet online geweest ontploft het overal met deze nieuwe Pelagos :hushed:.

Veel kan ik er niet over zeggen maar wel zeker een “Eindelijk!”.
De Pelagos 39mm is bijna perfect. Zo goed zelfs dat ik nu van anderen begin te horen wat ik al jaren zeg, nl dat de Pelagos de moderne Submariner van Tudor is.
Deze is eigenlijk het logische vervolg van de FXD:
Monoblock indices✅
De scherpe kroon en bezel✅
39mm✅
11,8mm dik✅
T-fit clasp✅

Het enige waar ik nog aan twijfel is de sunburst, zou die irl eens moeten zien. Ik heb de Maen Hudson en vind de sunbust plaat geweldig, alleen weet ik niet hoe dit bij de Pelagos past bij de matte afwerking van de titanium kast.

Nu is het al hopen om bij de volgende modellen 1 te zien met een blauwe plaat en 1 of meerdere met datum.

Heb je de BB al omgehad? Want de BB leek op papier me ook te klein maar viel om de pols best mee! En ben Oris 65 in 42mm gewoon….

Ja heb ik! Heb hem een tijdje mogen lenen. Die was voor mij echt te klein. En dat is eigenlijk altijd mijn ervaring met alles onder de 40mm. Ik heb de zwarte pelagos gehad. Top horloge… maar uiteindelijk toch te dik. En ook iets te “mat”. Ik miste wat bling en knal. Ik denk dat ze met die sunburst dial en bezel icm het roodgeschreven pelagos dat hebben opgelost.

De nieuwste rolex submariner is wat mij betreft de perfecte maat… vandaar dat ik de pelagos graag tussen 40 en 41 mm met de 12mm dikte had gezien.

Voor de mensen die 39mm zoeken: gefeliciteerd: de nieuwe pelagos is de perfecte luxe toolwatch duiker. Kopen dat ding.

4 likes

zie ik het nu goed dat deze nieuwe uitvoering niet die mooie bracelet krijgt met dat veersysteem?

2 likes

Mooi om naast de Starbucks te hebben een 39 m/m :blush:

1 like

Absoluut.
Man, het begint te jeuken.:rofl::+1:

1 like

Ja klopt ze gebruiken nu de T clasp :blush:die is toch perfect die veer is toch niks op een horloge :blush::blush:

3 likes

Nu 1 + 1 gratis.

1 like

Thnx. :rofl::+1:

1 like

Juktaminol werkt beter , van horen zeggen

1 like

Zelfde effect als fukkitol?

Kan je soms irritatie van krijgen, dan heb je

Nodig

Haha :grinning_face_with_smiling_eyes: