Ik bedoelde eigenlijk dit horloge voor een vrouw

Ik bedoelde eigenlijk dit horloge voor een vrouw
Ja, lijkt me voor een dame wel leuk ja.
Of iets klein is maar net je pols maat en het gevoel er bij
Maar wat een verassing geen sub
Komt nog wel als de hype en verkoop rondom de zwarte dooft.
Staat wel goed maar ik vind de cijfers op de bezel zo ongelofelijk lelijk. Toffe release verder

Staat wel goed maar ik vind de cijfers op de bezel zo ongelofelijk lelijk. Toffe release verder
Scherp oog, dat valt me nu pas op. Zijn idd anders, misschien wel minder mooi idd. Hmm…
Moet je ook is de knurling bekijken op de bezels van de 54 (beetje als engine turned bezel, 58 (coin edge) en nieuwe 41mm (groffer, meer tudor sub achtig). Allemaal verschillend van elkaar
Ja die was me wel opgevallen
Als je het mij vraagt zijn jullie gebeden verhoord.
Maar volgens mij wil iedereen letterlijk submariner op de dial zien staan. Helaas.

Maar volgens mij wil iedereen letterlijk submariner op de dial zien staan
Jah maar echt, want met de pelagos fxd zit je ook al zover in de richting van een sub. Maar nog steeds blijven mensen er om zeuren
Behoorlijk veel overeenkomsten idd, maar vind die bezel wat te vlak/saai samen met de gilt dial. Terwijl dat op het origineel lijkt mee te vallen

Tof! Mogelijk net te klein?
Nee man. Dit is precies goed. Ik ga bijna een Tudor overwegen.
37 x 11,5mm of zo. Geweldig.
…
Ik vind ‘m echt gaaf, als ik al geen submariner zou hebben zou ik deze serieus als alternatief overwegen. Vooral gezien al dat AD gedoe voor de Rolex.

blijven mensen er om zeuren
Triger!!

Maar volgens mij wil iedereen letterlijk submariner op de dial zien staan. Helaas.
Nogmaals… ik wil een Submariner mét crownguards en gekartelde bezel. Zoals het origineel uit 1959. Niet nog verder terug in de tijd!
Achja, wie weet volgend jaar. Het is al grappig om te zien dat Tudor toch nog steeds blijft graven in hun eigen heritage. De Sub komt vanzelf aan bod, ik weet het zeker.
Wou net zeggen als ze toch alle jaren af gaan komt die vanzelf wel, hopelijk wel voor dat je de pijp uit gaat
Goede maatvoering, maar kroon en knurling zijn stap achteruit tegenover de bb58. Jammer, zal er dus de mijne ook niet voor wegdoen.
Oude variant kopen en nieuwe band los kopen? Als je tenminste echt graag de 41 burgundy wil en de nieuwe band überhaupt op de oude past. Want het uurwerk van de oude zal niet onder doen
Ik vind hem echt super geslaagd. Was de maat van de BB58 nog nét aan voor mij, is deze perfect op papier.
Ik wilde een 1k horloge voor erbij nemen, maar ga het door deze release met mijn huidige set doen en een spaarpotje aanleggen. Deze gaat er komen.