Denk dat het nu of nooit is. Dichterbij qua hints naar een Tudor Submariner is het met vorige releases nog niet zo geweest als nu. Denk dat een Pelagos 39 in een ander kleurtje of in staal ook nog een optie is. Of een update van de BB58.
Ben wel bang dat als het een Tudor Submariner is er wel chaos gaat ontstaan en deze in het begin minimaal net zo gewild gaat zijn als een normale Submariner. Totaal onverkrijgbaar.
Denk ook meteen dat het dan de duurste stalen Tudor is. Adviesprijs van 5 of 6 duizend euro zou niet onrealistisch zijn…
Ik ga uit van een tegenvaller… zal wel een duiker in bio ceramic zijn.
Ik zeg 7922 !!!
Denk dat keramiek niet echt een eerbetoon is aan een legendarisch erfgoed, aldus Tudor.
Maar als het echt zo legendarisch moet zijn dan kan het haast niet anders dan een Tudor Submariner zijn. De Black Bay is er al in alle mogelijke varianten geweest en de Pelagos en de Pelagos 39 en FXD zijn ook gepresenteerd. Die waren mooi maar niet legendarisch, zo heeft Tudor ze iig niet zelf genoemd.
Lijkt op een photoshop met een bestand oud model.
Haha
Ik hoop het voor je. Je hebt het verdiend
Een half jaar lang niks te krijgen en daarna net als de bb58 heb je ze voor het uitkiezen.
Good old Cole Pennington doet het woord.
F5’en!!!
Als ze maar niet weer dat lelijke ding gaan vervangen
Fxd zwart titanium
Wat een tegenvaller.
Volgend jaar Tudor Sub?
Haha, totale vastloper op die website bij mij.
Again. Volgende keer blijf ik er niet meer voor thuis hoor.