De revival van de TUDOR Submariner!!

Om 13:01 begint hier de cursus “omgaan met teleurstellingen” alwaar iedereen zijn of haar verhaal mag komen doen waarom een Tudor Sub écht beter zou zijn geweest.

22 likes

“Lief dagboek” :rofl:

3 likes

Wel grappig dat op de website van Tudor nergens een hint wordt gegeven of iets in de strekking van een nieuwe release. Maar ben benieuwd👏

1 like

En ook typisch dat we nog nergens hints hebben gezien van journalisten die naar een toffe locatie zijn gebracht voor de release. Bij de zwarte FXD zat iedereen op het strand in Florida.

1 like

Dan zou ik, zoals hierboven al ergens gesuggereerd werd, vooral rekening houden met een kleine limited voor de lokale markt aldaar. Of in elk geval zoiets.

3 likes

Bij S+C staat een rij inmiddels!

7 likes

Voor een nieuw model gebruiken ze absoluut een groter platform voor lancering. Wordt weer een zoveelste iteratie op een bestaand model.

1 like

Ander kleuren combinatie van de Alinghi Chrono ?

Godver, ik moet werk doen, krijg niets gedaan door deze situatie haha !

Zijn dat die gasten die ook bij de Mediamarkt stonden?

7 likes

Aan de 010 op de wijzerplaat te zien heb je hier grote kans op. :sweat_smile:

Kan me niet voorstellen dat ze daar voor in de rij gaan staan… Eerder net om het hoekje, wachten tot een klant naar buiten komt met een S&C tas :rofl:

4 likes

Ik verwacht een FXD variant

Absoluut géén Submariner

Vergeet dat maar

Huh?

10 likes

what the f is dit nou weer ? Een Panerai 39 :rofl:

1 like

Ik snap deze wel!

Panerai=Sylvester Stallone. SS speelt in een film waarin een reddingshelikopter een grote rol speelt. Die film heet heel toevallig Cliffhanger, iets wat Tudor nu ook doet!! Toeval? Ik dacht het niet

8 likes

Ik moet deze maar weer eens gaan kijken denk ik.

1 like

:joy:

Ik heb niks met Tudor maar ik begin zelfs zenuwachtig te worden dankzij dit topic! :laughing:

1 like

Net deze uitnodiging ontvangen van :sheep::heavy_plus_sign::lemon:

3 likes