De Rikketik beurs Zondag 29 januari 2006

Ik ga proberen ook te komen maar heb een bowlingpinwedstrijd vanaf 11 uur waarbij ik moet/wil helpen. Dus al ik kom kom ik vroeg en ben snel weer weg.

Ik heb vandaag toevallig een ander inzicht over verzamelen gekregen. Ik ga niet meer impulsief op horloges bieden of horloges kopen maar alleen nog maar dat kopen waar ik echt heel erg spannend van word. En dat betekend dat 80% van mijn verzameling weg kan. Kan ik niet wat dozen bij je op tafel zetten Hans?

Henrik Schreef:

Ik heb vandaag toevallig een ander inzicht over
verzamelen gekregen. Ik ga niet meer impulsief op
horloges bieden of horloges kopen maar alleen nog
maar dat kopen waar ik echt heel erg spannend van
word. En dat betekend dat 80% van mijn verzameling
weg kan. Kan ik niet wat dozen bij je op tafel
zetten Hans?

Uitzondering op verkoop op het forum, je mag best wat te koop aanbieden hier:D Denk dat er best wel wat mensen hier zijn die interesse hebben in je collectie.

Ja, maar als ik de prijzen zie die ze op de Rikketik vragen, verkoop ik m’n spullen liever daar aan een publiek dat gewend is de hoofdprijs te betalen :smiley:

Ik zal een geprint en gesealed bordje op onze stand neerzetten met de tekst:

MEETING POINT


EN

Dan kunnen bezoekers van de beide nederlandstalige horlogefora elkaar ontmoeten. (Is ook goed voor wederzijds begrip)

Op vaste tijdstippen (ik stel voor elk heel uur) kunnen forum-deelnemers zich naar de stand begeven, en dan maar zien wie er nog meer komen rond dat tijdstip.

Tussendoor komen kan natuurlijk ook, maar dan zal de kans om een mede-forumlid te ontmoeten kleiner zijn.

In ieder geval is hier mijn mobiele nummer, zodat jullie me in ieder geval kunnen bellen mocht je de stand niet kunnen vinden: 06-53662841
(voor Freddy 0031-6-53662841)

gr,
Hans Mennink

Er word momenteel zo veel te koop aangeboden.
Waaron niet gewoon n topic met gezocht en 1 met aangeboden?

Is dit altijd in het begin van het jaar?

Is dit de voorloper vd voorjaars schoonmaak?

Of valt de zorgverzekering 2006 tegen?

Goed idee maar doe dan horlogeforum.nl ipv horloge.pagina.nl?

Met de collecties van Hans en Henrik in de aanbieding moet het wel een interessante beurs worden.
Ik kom i.i.g. even langs.

Ad

Beste Hans,

Bedankt!!!

Bram

[quote]Dan kunnen bezoekers van de beide nederlandstalige horlogefora elkaar ontmoeten. (Is ook goed voor wederzijds begrip)
[/quote]

Mooi gesproken Hans,

ik ben ook van plan te komen. Al is het alleen maar om de stand te mogen bewonderen en om natuurlijk een leuk doosje of bandjes te kopen. :slight_smile:

Ik ben van plan te komen, het staat in de agenda.
Wellicht ook makkelijk als het standnr bekent is met halnummer (geen idee hoe groot het is) dit hier te vermelden.

Hoeveel mag je er max. besteden…!

Jaap-Wim Schreef:

Quote: Dan kunnen bezoekers van de beide
nederlandstalige horlogefora elkaar ontmoeten. (Is
ook goed voor wederzijds begrip)

Mooi gesproken Hans,

Er kan toch geen wederzijds onbegrip zijn als 90% op beide fora post? :smiley:

Nee, een definitieve beslissing. Als je mij collectie bekijkt zijn het wel erg veel horloges, maar het merendeel is geen klap waard omdat ik de enige in Nederland ven die het mooi vind :sunglasses: :X :o :stuck_out_tongue: :smiley:

Ik ben van plan om wat duurdere horloges te gaan verzamelen. De frequentie van aankoop zal dan dalen van één per week naar één in de zes maanden maar dan heb je ook wat. Ik heb nu horloges bij de horlogemaker liggen voor een nieuw glaasje die ik als ik uitkijk gewoon vergeet af te halen. Dat zijn toch geen verzamelstukken meer?

Hans je hebt een pb.

Mvg Dennis.