De Rolls Royce Phantom VIII 2018

2 likes

Je hebt nog gelijk ook! :smile:

Deze, geen twijfel

En nu serieus: ik denk een mooie (ja, die bestaan) Hublot.

Vroeger bouwde RR nog échte Phantoms, in plaats van het smaakloze hoekige blik van tegenwoordig waarin vooral rappers, oliesjeiks en Russische maffia zich laten vervoeren. Niet de moeite waard in elk geval om er een passend horloge bij uit te zoeken. :confounded:

1 like

Die is onwijs gaaf. :heart_eyes:

Phantoms zijn altijd geliefd geweest bij foute mensen en ook altijd al vrij lomp geweest.

Phantom VII

Phantom VI

Phantom V

Phantom IV

Phantom III

Phantom II

Phantom I

Die rijden dit.

en dit

:laughing:

6 likes

@ Astonmartin, ik kreeg gisteren dezelfde foto’s van mijn broer doorgestuurd.

Met deze tekst:

Here she is !! Awesome ! I watched the online reveal last night and will see her end of next week when I collect a Dawn to go to the North of England Rally.

Ik volg dat niet zo nauw, en ik wist niet dat dit zo’n speciale gebeurtenis was…
Mijn broer is momenteel CEO van de RREC en heeft al in verschillende van deze gevleugelde karretjes gezeten.
Zelf heeft ie een Silver Cloud, ik dacht dat ie 20 L. verbruikt…

Geef mij dan maar een Prius :wink:

1 like

Dat was wel even een happening gisteren ja :smile:

Mooie Rolls heeft je broer welzeker,maar dat zal een Ghost zijn,want een Silver Ghost is echt niet te betalen.:grin:

1 like

Ha ha, ik zei toch dat ik er niet veel van wist: Silver Cloud!!!

’ t Was toch bijna juist :wink:

Edit: Maar in die echte zilveren doos heeft ie ook eens een rondje gemaakt!

Die zijn mooooooooi.
Zeker één van mijn favo Rolls Royces

Silver Cloud III lwb convertible

Neen, veel ouder denk ik, ik dacht van rond 1962…
Spijtig dat fotoboeket niet meer werkt…ik zal eens iets anders moeten zoeken.
Ik kan nu ook zo wel plaatjes posten, maar dat is zo permanent, en ik weet niet of hij dat wel leuk zou vinden.
In augustus trekt ie weer naar de UK voor verschillende ralleys.

Het is géén echte horlogefreak, maar hij heeft wel een Omega Seamaster Bond type, een klassieke Blancpain, en een IMHO niet zo mooie Tudor op zo’n brede bundstrap.

U vraagt en wij draaien.

Welja, ongeveer zo iets, met zelfs automatische ruiten - dat was een dikke optie destijds - lol

Maar zijn stuur staat wel aan de andere kant :smile:

astonmartin, Hij is niet eens te koop. Parade paardje van Rolls Royce.

De AX 201 Rolls Royce is het parade paardje. Bijna net zo mooi als mijn Werkbank ontworpen door Arie (Jan) en deze staat nu mij te pronken. Foto’s volgen nog.

In een eigen topic hoop ik toch.:sunglasses:

1 like

Er zit toch al een klokje op :grinning:

Een passende anekdote verhaalt over een Rolls Royce klant: Rolls Royce vroeg hem of hij tevreden was over zijn nieuwe aanwinst. “Ja, prachtig! En zo comfortabel. Het enige wat je hoort is het tikken van het klokje!”

Hierop heeft Rolls Royce zijn klokje vervangen…

1 like

Als ik dan tóch een Rolls zou gaan rijden ( utopie ) dan deze badass;

Rolls Royce Wraith

Maar dat terzijde

4 likes