De Rooie is binnen

Hiep-Hiep Hoera!

Vandaag kwam bij ‘mijn’ PRA (Personal Rolex Advisor) Berhard, oka Bullibeer binnen de:

Red Sub 1680. MK2, band 9315/280, Productie 3e kwartaal 1971, serie 32xxxxx.

Voor zover ik dit als relatieve leek kan beoordelen is het horloge in goede staat en begin ik die paar kostbare rode lettertjes nu al mooi te vinden. (Haal je de koekoek…)

Berhard enorm bedankt voor je bemiddeling en niet in de laatste plaats voor het snel nog even schieten van deze prachtige beelden!!!

Ik ben er erg blij mee!! :slight_smile: :slight_smile:

hans cp

Mooi !
Wear it in good health !
( je gaat ze toch dragen hoop ik :wink:

echt wel!

PRACHTIG!!!
Ik ga weer verder met sparen…

Super… Mooi egaal verkleurde indices en wijzers ook.

Heel veel plezier met dit begerenswaardige horloge.

Prachtig horloge Hans!
Vraagje: op de foto’s lijkt de Rolex vrij plat, is dat ook zo of lijkt dat alleen maar.

Denk dat dit optisch bedrog is. Hij is niet platter of boller dan andere Subs met ’ wratje" :slight_smile:

In een woord GEWELDIG. Ik heb normaal niks met Rolex, maar dit ziet er toch wel erg goed uit.
Veel plezier ervan.

Mijn beste,

Zo te zien is het meesterlijke ontwerp van een gerenommeerd horloge merk voor jou geen vreemde meer.
Derhalve:

Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst. (tu)
Een bijzondere aanwinst welke zich doet charmeren aan de pols waaraan het gedragen zal worden. Een klassieker met een esthetische schoonheid welke een lust voor het oog is en een zegening voor de geest.
Want:
‘Wie niet veeleisend is, komt zelden iets tekort’ :smiley: :smiley: :smiley:

Orologio Signaturis Temporis

Heel mooi!met een tijdloos design.en er is volgens mij ALTIJD wel een gelegenheid om hem te dragen.

veel draagplezier!!:slight_smile:

Even schrikken, de Rooie is binnen … en met rood heb ik (zeker na vandaag) helemaal niets. De BTW gaat omhoog dus wordt onze hobby duurder, de kinderbijslag gaat omlaag, diesel wordt duurder (wat denk je dat ik rijd precies!) dit soort gedachten speelden door mijn hoofd ik bij het lezen van de Rooie.

Maar deze Rooie maakt mijn dag helemaal goed, wat een mooi exemplaar! Veel draagplezier gewenst (tu).

Groet,

Bojo

Wijze, veelluidende woorden :slight_smile: :slight_smile:

prachtig horloge en een van de mooiere rolex’en. Veel dragen
zodat anderen er ook van kunnen genieten

Prachtig horloge!! (tu) (tu) (tu)

Mooie vintage Rolex !

WOW !!!

Ruud

Prachtige patina Hans. Je 3e nu als ik het goed heb, toch? Van harte er mee en veel draagplezier!

Hallo Hans

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe horloges.

Voor de niet kenners als ik. Wat betekent dat het submariner in het rood geschreven staat?

Groetjes Eric

Beetje OT :smiley: maareh… de BTW gaat omhoog??? De landen om ons heen in Europa hebben zich net aan ons aangepast, gaan wij de BTW omhoog doen??? Zeker weer de PvdA met dit soort plannen…

Die ziet er erg strak uit zeg Hans! Gefelicieerd met deze aanwinst! Die rode cijfers zijn bijzonder neem ik aan?