De route naar mijn grail Omega Chronometre CK2367

Beste bestemming haha, dank!

1 like

Fijn compliment, dank!

1 like

Veel dank!

1 like

Mooi te horen, dank!

Dank!

1 like

Super dank!

Veel dank :pray:t2:

Kijk, dit is er nou echt 1 die je in de familie moet houden. Wat ontzettend gaaf zeg. Ik volg de Vlogs van Kalle Schaap. Hij is nu bezig met een Patek die al sinds de jaren 30 in dezelfde familie is… Jij hebt een zelfde soort start gemaakt… :wink:

1 like

Wow! Top gewoon :+1::ok_hand::ok_hand:

1 like

Tsjonge jonge jonge, wat een heerlijk verhaal.
De koffie die ik op aanraden van jou gezet heb is koud geworden :wink:

Je zal ongetwijfeld op jouw reis door, en met de tijd ongetwijfeld veel lectuur tegengekomen zijn.
Maar toch post ik even een plaatje vd voorkant van de Chronos uit 19xx waar ook de T30 aan bod komt.
Ik heb die foto gemaakt om de quartz pendant van Dan Henry te promoten.(in blauwe hoek :smirk:)
Als onbekend stuur me dan een pbtje dan maak ik foto’s van alle pagina’s en stuur ik ze aan je op.

1 like

En als je de Omega special van Chronos niet kent dan scan ik die op artikeltjes die betrekking hebben

1 like

Leuk en heel graag, die 1894 vind ik ook waanzinnig by the way ondanks niet echte 30T2

1 like

Een bijzondere reis naar een origineel exemplaar. En dit zal vanaf nu altijd een deel uitmaken van de geschiedenis van dit horloge en dat maakt het zeker meer bijzonder dan simpelweg naar de winkel en nu kopen. Geniet ervan en deel je reis…

1 like

Dank, geniet er met volle teugen van

1 like

Wat een verhaal maar vooral wat een mooi horloge :clap::+1::clap:

Geniet nog lang en veel van dit wel heel prachtig exemplaar :+1::clap::+1:

2 likes

Dank, ga ik zeker doen!

Ik ga die vlogs ook eens lezen! Dank!

Dank hoor!

Mooi verhaal!

1 like

Dank!