De russische middag(Vostok Europe)

Het lijkt mij het makkelijkste als iedereen hier even meld wie er belang bij heeft en welk model je voorkeur heeft mag ook Aviator buran sturmanski of de gewone vostok en natuurlijk Vostok Europe.

Mvg Dennis.

Belang heeft RussWatch erbij :smiley:

Ik neem aan dat je bedoelt wie er belangstelling heeft in een bezoek bij RussWatch? Ik heb wel belangstelling eens al die russen bij elkaar te zien.

Ik stel voor dat je 3 data prikt, zaterdagen bij voorkeur en mensen via mail laat aangeven wanneer ze kunnen. Dan kies je de datum waarop de meeste kunnen en dan gaan we.

Als je het bezoek wat vroeg in de middag plaatst kunnen we later (rond 15:00 uur) misschien nog “napraten” bij een Van der Valk oid en er 's middags een meeting voor iedereen van maken?

Er zijn twee opties.

1 is naar russwatch zelf gaan en daar alles bekijken.

2 is om de gehele collectie in mijn auto in te laden en een wat centraler punt in nederland uit te kiezen.

De zaterdag lijkt mij ook de meest verstandige keuze.

Mvg Dennis.

Aan de site te zien, zit hij in Nijverdal.
Dit is in de provincie Overijssel, vanaf Eindhoven een km of 150.

Misschien is het midden van het land, (Utrecht) een betere oplossing.

Centraal is beter, dan heeft iedereen de gelegenheid. Henrik’s voorstel is het beste, 3 zaterdagen prikken en de dag dat de meeste mensen kunnen wordt het. Leo mag ook een paar Burans meenemen, vind ik de mooiste serie.

Dat klopt helemaal hij zit in Nijverdal. Vandaar ook dat ik die ander optie erbij zet omdat bijv Utrecht veel centraler is.

Mvg Dennis.

Goed idee!
Stel Leo komt met z’n hele collectie naar bijvoorbeeld Vianen ( http://www.valk.com/properties/displayProperty.asp?propertyCode=VIA ) waar ook de eerste meeting ooit was?

Of naar Eindhoven waar de meeting vorig jaar was :wink:

Ja, Eindhoven, dat zou mooi zijn…:wink:

Ik ga ook voor centraal punt en 3 zaterdagen

Coen

Eindhoven… Vorig jaar heb ik meer tijd in de auto doorgebracht dan op de meeting, dus vergeef mij wanneer ik opteer voor een optie dichter bij huis. Voor Noorderlingen is Eindhoven erg ver weg… Maar ik zou erg graag komen!

Gerwin

Een centraal punt heeft ook mijn voorkeur, Utrecht of Eindhoven maakt dan niet zo veel uit.

Gr, Marc

Wil graag de “Russen” van dichtbij bekijken. Maakt mij niet zoveel uit waar het is.

Harry

Ik denk dat de omgeving van Utrecht het makkelijkste is. Mischien een idee om het nog voor de feestdagen te doen?

Mvg Dennis.

Wellicht kan het worden gecombineerd met de uitreiking van de Limited 2005?! De uitreiking zal neem ik aan ook voor de feestdagen worden gepland.

Gerwin

De locatie lijkt mij dus dat het Utrecht word. Ik heb de volgende drie data’s.

19-11-2005

26-11-2005

Of tijdens de uitreiking van de limited maar ik weet niet of dit een goed idee is omdat ik niet wil dat het tenkoste van de uitreiking gaat.

Mvg Dennis.

voor mij de 26ste of tijdens de uitreiking.
19de zit ik in Tunesie :slight_smile:

Ik kan beide data, heb dan wel een voorkeur voor een niet al te laat tijdstip, bijvoorbeeld rond het middaguur.

Gr, Marc

Mijn voorkeur gaat uit naar een combi met de uitreiking van de Limited.

Gerwin

Ik denk dat we het best in het schema van de limited dag kunnen inpassen. We beginnen gewoon met de limited, dan gaan we kletsen en kan Leo z’n collectie showen. Grote voordeel is dat je dan al een aardige groep hebt en deze nog groter kan worden door dit mooie extratje.

Nou als iedereen het ermee eens is dan passen we het in het programma van de ltd. Is inderdaad wel leuk als er ook een grote opkomst is.

Mvg Dennis.