Deel in dit topic je Seiko SNXS foto’s!
Wil je graag meer weten over deze serie? Lees dan eens onderstaand artikel😄
Deel in dit topic je Seiko SNXS foto’s!
Wil je graag meer weten over deze serie? Lees dan eens onderstaand artikel😄
Daar gaat die zeker blij mee zijn😁
Ooit de blauwe gehad, prachtige sunburst, met m’n stomme hoofd aan @RickyG6 verkocht toen ik eenmaal de zwarte sunburst kreeg . Heerlijke horloges, bracelets mogen wel verbeterd worden (zelf al vervangen), verder super!
Hahah achja je hebt er in ieder geval nog een🤣 wat voor band heb je er nu op zitten? Kan zelf weinig stalen banden vinden
Past er mooi bij die gepolijste midlinks👏🏼
Staat prima
Ik moet zeggen dat ik dit eigenlijk een van de minste vijfjes vind. De kast die met slechts 1 finish oogt wat blikkerig en de band heeft ook 1 finish maar is dan weer helemaal gebrushed in plaats van gepolijst.
Buiten de band om vind ik het een zeer geslaagde 5. Voor ongeveer 100 euro weet ik niet waar je een beter automaatje kan kopen. Natuurlijk kan ik een paar onvolkomenheden opnoemen, maar kijk die wijzerplaat en indices voor dat geld.
Pagani design meuk van ali om maar iets te noemen is beter voor dat geld qua specs. Dat was niet wat ik bedoelde, ik vind vijfjes niet slecht, ze zijn erg leuk. Maar neem bijvoorbeeld de SNKL range. Ik vind die met de kast en band afwerking er een stuk luxer aanvoelen.
Mooie foto’s🙌🏼
Niks mis mee met de afwerking. Er zijn altijd wel wat dingen op te merken. Maar een automaat voor rond de €100 - €150 met de details zoals op deze foto’s vind ik ze zeer geslaagd
Het is toch heel apart om de kast en band in een heel andere finish te doen.
Er zijn tientallen Seiko 5 series die ook voor die prijzen te koop zijn met in mijn ogen veel geslaagdere ontwerpen en er luxer uit zien. Ik vind ze voor 150 euro trouwens wel flink te duur. Dat is het dubbele van wat ze tot voorkort waren. Maar goed als jij deze specifieke juist zo mooi vind dan is dat jouw smaak en smaken kunnen verschillen.
Vandaag binnen gekomen en vanavond, na het op maat maken van het bandje, gelijk om de pols.
Prachtige SNXS73K met zilverkleurige wijzerplaat.
Die met de zwarte wijzerplaat is trouwens ook heel gaaf
Ook met de blauwe wijzerplaat is prachtig en zit vaak om de pols.
Deze heb ik laten gaan maar achteraf gezien is het ook een prachtig horloge.
Misschien dat ik hem weer een keer koop.
Mooi Leo!