De service van vintage VDB

Mijn VDB '11, liep wat onregelmatig, email contact met VDB en binnen 5 minuten antwoord;"stuur maar op of misschien weet je zelf een horlogmaker, dan betalen wij de rekening."
Ik koos voor het laatste (W&V), die constateerden dat een service de beste oplossing zou zijn. VDB gebruikt (in ieder geval in de '11) nos uurwerken en kennelijk was het uurwerk in mijn horloge een beetje TE oude nieuwe voorraad :), de amplitude was niet goed genoeg meer om te volstaan met afregelen.
Gisteren opgehaald en laten weten aan VDB met vermelding van de kosten (een factuur moet ik nog ophalen). Een paar minuten later was het bedrag, naar boven afgerond betaald.
Erg netjes vind ik. Bovendien loopt hij nu binnen cosc specificaties (in ieder geval de afgelopen 24 uur)

Dat is nog eens service, VDB verdiend een grote pluim.(tu)(tu)

Helemaal mee eens, daar kunnen anderen nog wat van leren! (tu)

Mijn beste,

Idem dito…
"wie goed doet, wie goed ontmoet!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Top service, een warme douche voor VDB:~
Er is geen betere manier van reclame maken…

Grt. Rene

Klasse :~

helemaal top :~

vooral dat je em naar een “eigen” horlogemaker mag brengen en niet perse moet terugsturen.

Gaaf nieuws zeg! Dat is mooi om te horen. Ik heb al een zwak voor het merk maar nu wordt het weer erger. Bedankt :wink:

De service is goed, maar aan de andere kant wel een slechte zaak dat ie niet direct goed was, of ben ik een zeurpiet?

floris Schreef:

De service is goed, maar aan de andere kant wel
een slechte zaak dat ie niet direct goed was, of
ben ik een zeurpiet?

Beetje wel :slight_smile:
Is natuurlijk een punt maar er kan altijd iets mis gaan en dan ontdek je pas of en hoe eea wordt opgelost.
Ik lees zo nu en dan wel eens dat dure (erg dure) merken de klant dan in de kou laten staan. Ik vind het een rustige gedachte en koop bij een dergelijke service “blind” weer.

is eigenlijk gewoon als het hoort alleen zijn we dat niet meer gewend :slight_smile:
maar wel heel netjes hoor en maar hopen wanneer ze “groter” worden dat het zo blijft!
het is overigens grappig dat ik dat linkje met al die modellen op een buitenlands forum heb gezet en ze er helemaal niet voor warm lopen maar dat was hier ook 2 jaar geleden :slight_smile:

Thumbs Up

Dit is netjes hoor. We zijn het inderdaad niet meer gewend, maar dat komt omdat massaproductie en snelheid de maat blijkbaar is geworden en aandacht en service ouderwetse begrippen zijn. (tu) voor VDB

Topservice van VDB, maak je helaas veel te weinig mee tegenwoordig…
Zou haast zeggen nominatie voor de warme douche…

Rick Schreef:

is eigenlijk gewoon als het hoort alleen zijn we
dat niet meer gewend :slight_smile:
maar wel heel netjes hoor en maar hopen wanneer ze
"groter" worden dat het zo blijft!
het is overigens grappig dat ik dat linkje met al
die modellen op een buitenlands forum heb gezet en
ze er helemaal niet voor warm lopen maar dat was
hier ook 2 jaar geleden :slight_smile:

Me2, pas sinds kort is de ‘drang’ en smaak ernaar gegroeid. Ik denk dat 't een beetje komt door Panerai en Magrette komt. Grotere modellen, vintage look, etc.

Heb dat wel vaker, zo ook bijv. met een merk als Breitling. Was veels te bling voor me. Nu kan ik bepaalde modellen wel steeds meer waarderen.

Topservice in mijn ogen; ik stuur dit bericht even door naar Girard Perregaux, daar kunnen ze nog wat van leren, zeg maar;)