De shortlist voor 2022: de half jaar update

Iedereen heeft hem wel: die shortlist met horloges die je komend jaar nog wel zou willen toevoegen aan je collectie. Het merendeel komt er nooit want ja; er moeten keuzes gemaakt worden.

Maar dit is een mooie dag om eens te zien wat er voor 2022 op de shortlist staat bij HF.

Voor mij hoop ik één van de volgende horloges komend jaar te verwelkomen:

42 likes

En deze

19 likes

Ik wil er nog 2 bij halen komend jaar, daarmee komt het aantal dan op 6. Ik ben er nog niet uit welke 2, maar waarschijnlijk worden het (misschien in een andere kleurstelling) twee van deze 3.

:slightly_smiling_face:

22 likes

Wat is de ref van die lekkere Seiko bovenaan?

1 like

De 126610LV staat bovenaan mijn lijstje

13 likes

Deze komen volgend jaar

7 likes

Mijn beste,

Naar alle waarschijnlijkheid zal medio voorjaar 2022,
de Tudor 1926 (39mm) om mijn pols paraderen. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

30 likes

Gezien de prijs zal het er zeer waarschijnlijk maar 1 worden. Als ik het al red hahaha

23 likes

Ik heb heel het jaar om er over na te denken :sunglasses:

18 likes

Ik heb er eentje die ik nog wil hebben en die is in bestelling, medio Februari/Maart zou het binnenkomen bij de AD🙏

Dan heb ik tevens meteen mijn Holy Grail binnen! Wat kijk ik hier naar uit zeg :slightly_smiling_face:

18 likes

Die Chronoris blijft gaaf!

Zonder zijpaden te nemen:

Vertex Aqualion

Z

Hermes H08

Meer geld heb ik niet :joy: en als ik blijf aankutten een 600T, BB58 925, anOrdain fume, de Oris van @daffie, GS SBGV247 en nog ander flipperspul.

11 likes

Beiden waren in 2021 beloofd geleverd te worden. Helaas niet gelukt, dus dan maar voor 2022.

16 likes

Gaaf die Vertex en Hermes modellen. :ok_hand:

Voor die Oris moet je mij zo af en toe gewoon maar ff irriteren via pb…wie weet ben ik er klaar mee. :grin:

2 likes

I know :joy: maar dat gaat ten koste van mijn

:weary:

1 like

Zodra de 38mm versie uit komt. Dat moet ergens in 2022 gebeuren.

10 likes

Ik ga in 2022 sowieso een Steinhart Ocean One 42mm Ceramic GMT toevoegen aan de collectie.

Daarnaast zou ik graag een horloge met een Valjoux 7750 willen toevoegen, een beetje zoals onderstaande, al wil ik niet een hele doos vol Steinhart horloges hebben.

Het liefst ook nog een Omega Planet Ocean 2500 (45mm). Een horloge waarvan ik altijd nog spijt van heb dat ik die weg heb gedaan. Ik hoop deze aankomend jaar ook nog opnieuw te bemachtigen voor een leuke prijs.

7 likes

Fuck me dead…die Hermes is 8k! :astonished:

2 likes

Vandaar de H08 benaming. Ik had liever H02 gezien ofzo.

10 likes

Haha…ja. :laughing:

Dit merk zag ik in Lyon liggen. Zag er best geinig uit maar inderdaad enorm groot. Ben benieuwd naar die 38mm!

1 like