En hoe! Prachtige set zo!
Prachtig 6 tal. Wat wordt de nieuwe doelstelling?
Mijn motorrijbewijs halen en een nieuwe Harley .
Maar zonder gekheid, vind het wel even mooi zo.
Update:
126234 geleverd
126000 nog niet geleverd
Oei
Oei.
Kom net dit lijstje (zie reply) weer tegen van 1 januari 2022
Toch 3 van de shortlist kunnen afvinken.
Stond er dit jaar iets op je shortlist en heb je die al gekocht? Laat het ons weten
De SJE093 stond erop en die heb ik gekocht! Een prachtstuk die ik al eerder had moeten kopen
Ik wilde ook nog een robuustere duiker kopen om volgend jaar effectief mee te gaan diepzeeduiken. Ik had de Tudor MN FXD ervoor gekocht begin dit jaar, maar die is toch vertrokken om de een of andere reden. Misschien was die net wat te kostbaar ofzo. En de Seiko SPB317 was dan weer wat te weinig accuraat en saai zwart om te boeien
Ik denk nu aan een Sinn U50 Hydro, maar Doxa in oranje, geel of lichtblauw is ook leuk. Ik heb nog wat tijd… suggesties welkom!
En dan staat de Grand Seiko SLGH019 op de lijst sinds ik de zwarte night birch 017 gepast heb in december bij de AD. Ik zie nog wel of het er dit jaar nog van komt. Een ultieme alrounder
Ik ben benieuwd naar anderen hun updates! Enkel de horloges die je al in gedachten had te kopen begin dit jaar dus
De zwarte
2 NA’s geen enkele stond op de short list.
Ik had op de shortlists van 21 en 22 de IWC Mark XV staan zie ik.
Er is dit jaar een IWC Flieger in 36mm gekomen; laten we het houden op zijn moderne flieger variant
tja, het meeste wat ik graag zou willen hebben, dat heb ik inmiddels wel, inclusief mijn drie grails.
Nu vooral de collectie consolideren (een juiste band vinden, enz.).
Daarnaast merk ik dat er altijd wel leuke stukken op mijn pad komen waar ik van te voren niet aan dacht. Dit blijken vaak stukken te zijn waar ik heel veel plezier aan beleef.
ik heb geen shortlist, daarvoor gaat het allemaal te snel of te kort-cyclisch, ben ook geen verzamelaar, mijn planningshorizon is ook maar een paar maanden, maar heb wel een relatieve blijver gekocht
en voor einde '24 waarschijnlijk ook nog wel een Planet Ocean 39,5 mm of een Grand Seiko Spring Drive

Stiekem wil ik die in black ceramic.
Gelukkig heb je de pikachu niet verward met de chazpek😂
Kanonne, dan ga ik ook goed.
Klopt ook nog steeds, meer is voor mij niet altijd meer beter. Heb de -voor mij- beste collectie en zou zo niet zoveel anders weten nog.