De shortlist voor 2024: de 8 maanden jaar update

haha de kans is groot alleen tegen die tijd kan ik dan die 20K wel missen nu hou ik het liever nog even in mn zak :slight_smile: en vind ik 10K genoeg.

1 like

Die grap viel op koude grond. :joy:

image

4 likes

Wordt een zwarte maar twijfel nog tussen de nieuwe of het oude model. Binnenkort maar eens passen. De nieuwe zou iets groter dragen.

5 likes

Ik weet niet of het de oude of nieuwe is, maar op de foto links :ok_hand:t2:

Dat is de oude :muscle:t3:

1 like

Die zwarte is echt tof zonder golven - die pianolak maakt em heel dynamisch en het seamaster in rood is een mooi contrast.

11 likes

Die krijgt ook steeds meer de voorkeur, nu nog 1tje vinden voor een redelijke prijs

Die witte Luminor🤩

1 like

Als het meezit en de verkrijgbaarheid is daar

En tja toch ook wel heel graag deze

Zou ik willen toevoegen aan de collectie.

8 likes

Heeft deze nou een bruine of een zwarte dial? Bij de verschillende aanbieders zie ik verschillende kleuren. De ene zegt zwart, de ander heeft het over een bruine wijzerplaat. Wie weet t?

Ivard

Gewoon zwart. Maar misschien dat bepaalde lichtinval een ‘bruine’ gloed ‘genereert’…?

Heb ik ook eind 2021 gedaan. Zat er al twee jaar op te azen. Nog geen moment spijt van gehad! Er stond laatst nog een gloednieuwe te koop. Die zie je niet heel vaak meer.

1 like

Nah.

1 like

Ik heb dr 1 te koop.

Voor 2022 mijn zinnen gezet op deze rectangular Tissot vintage.

4 likes

Mijn streven is om de Pontos weer om de pols te hebben in 2022

6 likes

Een van deze twee hoop ik dit jaar aan te kunnen schaffen als daily beater! Twijfel alleen nog welke het moet worden :grin:

4 likes

Een Breitling. Een van deze

6 likes

Waarom wil je nog een Tiffany als je een Coral Red hebt?

1 like

Omdat ik de kleurtjes super cool vind.

1 like