De shortlist voor 2024: de 8 maanden jaar update

Ik heb hem dus nog nooit in het echt gezien, maar hij roept mij nu.

En eerlijk is eerlijk, ik heb de ALS bug te pakken.

7 likes

Deze graag

15 likes

Als ik het geld er voor had, zou ik voor die sterrenplaat gaan, alhoewel ik die rose gouden van jou ook erg fraai vind! :heart_eyes:

2 likes

Die Chinees is gaaf :heart_eyes:

1 like

De memovox :grinning_face_with_smiling_eyes::heart_eyes:

1 like

Deze! :muscle:

16 likes

Doe ze allemaal maar :muscle::rofl:

1 like

Er staat er hier nog 1 te koop :slight_smile:

Absoluut. Heb helaas niet de broodnodige contacten om het te kunnen realiseren. Daarbij ben ik bang dat het buiten het maximale budget ligt.

1 like

Ik vrees het ook maar een mens mag dromen (zeker op HF)!

1 like

Dank je, maar deze ook wel:

5 likes

Zeg, die Longines is erg fijn! Ik zit al even naar een Cartier tank te kijken, maar loop een beetje tegen de maatvoering aan. Deze met de fantastische sector dial (en ik heb gewoon meer met het merk Longines) zou wel eens een hele goede optie kunnen zijn.

1 like

Met de verschillende maten en wijzerplaten zit er ongetwijfeld iets voor je bij!

1 like

Deze zie ik wel zitten in 2022.

14 likes

De Rose gezien bij Watchatic?

afbeelding

Korte shortlist hier
 staat er maar één op die er moet komen

7 likes

Nu maar wachten op het telefoontje van Bucherer in Londen, verwacht 2026 :slight_smile: lol. Ik heb geen haast

3 likes

Tegen die tijd is net zo duur als een grijze nu😁

Shortlist 2022 in de chronologische volgorde.

1. Als eerste de speedy en santos lekker veel dragen en ervan genieten :slight_smile:

2. Een duiker toevoegen voor te beaten/vakantie/strand

3. Nomos misschien eruit en dan een mooie vintage erbij. Bi-compax chrono met een kleurtje zou leuk zijn

4. Denk niet haalbaar in 2022 maar een mooi complicatie horloge in edelmetaal.

Bonus:

1. Als bonus zou ik ook wel weer een keer een Panerai willen. Maar alleen erbij niet door flipperitus
3 likes

Shortlist voor 2022:

1. Een paar impulsaankopen opruimen
  2. Een nieuw sportief horloge toevoegen (BB58, Navitimer 38, Reverso Classic Small, Spitfire?)
  3. Tissot PRX kopen in 36mm zodra die er is
  4. Wie weet

4 likes