1 van deze 2 graag!
Grand Seiko SBGV245?
Mijn lijstje gaat niet zijn dit jaar vermoedt ik. We willen extra aflossen, 70m2 kunstgras aan laten leggen, zonnepanelen installeren, lekker minstens 4 weken op vakantie als we weer mogen, dakpannen en dakbeschot vervangen en het dak isoleren. Een we zijn aan het sparen, indien mogelijk, met de kids minstens 4 weken naar Indonesië te gaan binnen 2 jaar. Aangezien we voorlopig nog gebonden zijn aan de vakanties wordt dat ook een behoorlijke post.
Ook prachtige plannen . Ik hoop dat het jullie allemaal gaat lukken
Iets in mij zegt dat je voor je 40e verjaardag voor de Rolex moet gaan. Die andere kunnen altijd nog.
Ik dacht dat ik er uit was met de Rolex 1675. Kende de 6263 niet maar toen ik na kiezen doorscrollde en die zag: wat een prachtig horloge! Doe die toch maar
Ik heb deze nog nooit gepast. Mij lijkt het een “alles of niets” horloge.
Of ik ben er helemaal weg van of ik vind het helemaal niets.
Ik hoop op dat laatste…
Ja daar ga jij blijer van worden
Thanks buddy
De Doxa’s zijn populair!
Doxa is echt zo’n merk waar ik al jaren naar kijk… Maar nog nooit de trekker heb overgehaald.
Ooit moet er eentje komen.
Op nummer 1;
De Longines Dolce Vita. Ik zit al een aantal maanden naar rechthoekige horloges te loeren en deze maakt mij wel blij. Cartier heb ik niks mee. Die Oris Rectengular horloges vind ik ook best leuk en als ik in een opwelling de DJ in de verkoop gooi wil ik een JLC Reverso overwegen. Maar goed, vooralsnog speel ik enkel met die gedachte.
Nummer 2;
De Seiko Speedtimer. De vakjes chronograaf en solar heb ik nog niet afgevinkt en dit is dan twee vliegen in één klap. Esthetisch ook best aantrekkelijk.
Maar goed, eerst de zolder laten isoleren en dan zien wat er nog in het potje zit.
Mmm - die vind ik wel heel tof maar heb begrepen dat de bezel makkelijk krast en ik hou van stalen banden. De SBGN007 is een mooie match maar niet heel makkelijk te vinden…
Iets in mij fluistert dat ook steeds harder idd. Een OP36 lijkt me ook tof en lekker allround
Hij staat mij prima.
Die lange mogen bewonderen bij martens in maastricht… vreselijk mooi horloge😍 kan voor mij persoonlijk maar weinig aan tippen
Zeker een mooie GS. Ik heb een SBGX343 gehad en ik merk dat die hoekige stijl in 40mm me niet zo ligt. Ik heb’t liever wat eleganter.
Dit dus