De Sinn EZM 1.1 Limited Edition

Word je goedkoper. Eerst was het 5.160,-?
op basis daarvan discusseer ik met die @Warroo. Ga me nu niet afvallen!

1 like

Hahaha ja klopt. Wij zijn allen geen rekenwonders.

Met dit soort calculaties halen we met Oranje het wk. Easy.

1 like

Heel mooi hoor !
Sinn moet ik nog een beetje inkomen maar hoe vaker ik ze zie hoe meer ze me gaan bevallen.

1 like

Er zit natuurlijk een hele andere designfilosophy achter dan bij de meeste andere horloges.

1 like

“Form follows function”

1 like

Klopt.

Sinn werkt buiten Duitsland niet met dealers en ze adverteren ook niet. Om de kosten te drukken. Ze hadden wel in een aantal landen een punt waar je ze in het eggie kon bekijken en bestellen. Dat was ooit het Horloge Platform Nederland, maar Gerard is ermee gestopt. Dus binnen NL kan je ze nergens bekijken of passen.

Groeten
Rutger

1 like

Hmmm vreemd dat je ze nergens kunt passe.
Ook geen “grijze” dealers ?
Zou wel eens wat om willen hebben.
Een “gewone” 556 bijvoorbeeld… nu de Stuwa noet doorgaat…

Rij je toch ff naar Frankfurt. Doe ik ook en zover is het niet.

1 like

Damasko was overigens al eerste met een 5100-opvolger. Alleen had Sinn m net wat eerder productieklaar.

Heb de EZM3 gehad. Vond de krastvastheid tegenvallen, zelfs bij voorzichtig gebruik.

1 like

Ze zijn rond en geven de tijd weer? :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Sinn zijn noch de eersten, noch zullen ze de laatsten zijn die met een Form follows Function mantra leuren. De hele Bauhaus beweging is daar ook al op gebaseerd. :slight_smile:

:frowning: Mmmmmmm … Ik moet me ook gewoon vasthouden aan me lang gewenste keus van de 856 UTC, en niet in de verleiding laten nemen door andere schoonheden! :innocent:

Heb ze al een mailtje gestuurd of ze m niet custom tegiment kunnen maken. Stuk of 5 zetten we er wel weg hier :wink: Ben benieuwd!

Goed om te weten :thumbsup:

Ik schrijf me hierbij vast in voor een tegimented EZM3 :sunglasses:

Zie ik daar de Sinn EZM3 als HFLE2019? :joy:

Er is een groot verschil. Sinn ontwerpt vanuit zijn roots voor de professionele gebruiker. De militair, hulpdiensten etc. Dat dat mooie klokken oplevert die gewone gebruikers ook ambiëren is dan mooi meegenomen.

1 like

met die prijs?

1 like

Zal me benieuwen. Dan wel de F versie uiteraard.