Als ik naar Frankfurt rijd om een horloge te passen, blijft het op zeker niet bij passen.
Waarom trouwens helemaal naar Frankrfurt? A je bij jou het Pannerdenskanaal afzakt, heb je al dealers zitten toch ?
In Frankfurt ligt alles klaar om te passen. En dat je terugkomt met een klok is toch een groot voordeel? Ik ga zelf binnenkort ook weer.
Overigens heb je voor dat Pannerdens Kanaal een vaarbewijs nodig, ongeacht type schip. En dat heb ik niet.
Maar toch … Horloges zijn niet mijn enige hobby.
Dat was zo goed bij Sinn, ze maakte de horloges met de eindgebruiker in het oog, je had geen winkels, weinig tot geen reclame, maar goede prijzen.
Nu zijn de prijzen omhoog, maar … nog steeds geen winkels.
Gelukkig niet zou ik haast zeggen.
Ik neem aan dat boek 7 BW ook je hobby is.
Een Sinn is dan weer wel een mooiere aanvulling op je collectie dan de TH die je onlangs ambieerde… en qua kwaliteit,… stunning IMHO.
Sinn laatst voor het eerst in het echt gezien en in mijn hand gehad.
Een euroflieger met gele wijzers, Japanse limited.
Had er niet echt een super click mee.
Maar als ik de Blu1zie of deze EZM …
en ja TH, Rolex, IWC, Nomos, Tudor, etc…
Denk dat ik @Gobert maar moet volgen: Boek 7 en ook Boek 2 in de avonduren en in het weekend …
Maar deze EZM zou ik, ook qua grootte, graag eens willen passen
De 1.1 dus 43mm, zou je die willen passen?
Ik lees ook graag Europese Beleidsstukken. Kan ik van harte aanraden.
Zou ik graag doen ja
Zodra ik hem heb, stuur ik je een PB.
Super
Al nieuws?
Dacht dat ik t al had gepost. Kan niet vanwege de staalsoort. Volgens mij onzin want de 756 is ook van normaal staal. Het is idd ander staal dan de U1
Wow, wat een mooie klok. Helaas (ook) voor mij te groot. Misschien eens voorzichtig op zoek naar de voorganger.
Zijn schaars en niet goedkoop!